Farbio GTS

None

Obraz

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

/ 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

10 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

11 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

12 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

13 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

14 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

15 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

16 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

17 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

18 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

19 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

20 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

21 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

22 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

23 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

24 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

25 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

26 / 26Farbio GTS

Obraz

Szeroki bolid o znacznej szerokości sprawia wrażenie przyklejonego do asfaltu. Nie mogło być inaczej, skoro pod maskę trafił nieźle „przypakowany” silnik. Bazowy motor ma 6 cylindrów oraz 3 litry pojemności, co w zestawieniu ze sportowym układem wydechowym i komputerem sterującym pozwoliło uzyskać 262 KM. Jeżeli ktoś uzna, że to stanowczo za mało w epoce aut o mocy 1000 KM może za dodatkową opłatą otrzymać kompresor firmy Rotrex. Sprężarka mechaniczna zwiększa ilość rumaków do 384, a moment obrotowy do poziomu 500 Nm. Fabryczna kuracja wzmacniająca sprawia, że Farbio GTS może nawiązać bezpośrednią walkę z supersamochodami. Ba, wynoszący 3,9 sekundy czas sprintu do „setki” pozwoli napsuć krwi nawet posiadaczom słabszych motocykli.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła