Cruze 2.0 VDCi 16V - test

None

Obraz

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Atrapa chłodnicy, podzielona na pół listwą z dużym logiem amerykańskiej marki to charakterystyczny znak Chevroleta. Z przodu Cruza wygląda przekonująco.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Mierzące ponad 4,5 m nadwozie wygląda ciekawie i dynamicznie. Wewnątrz bez większego kłopotu zmieści się czwórka pasażerów.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Charakterystyczne duże tylne lapy i masywny błotnik dodają wigoru Koreańskiemu autu.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Opadająca ku tyłowi linia dachu nawiązuje do modnej ostatnio stylistyki coupe.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Co ciekawe opadający dach nie przeszkadza pasażerom siedzącym na tylnej kanapie.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Deska rozdzielcza, kierownica oraz cała konsola centralna robią dobre wrażenie. Tempomat, oraz sterownie radia w kierownicy jest w wyposażeniu standardowym tylko najbogatszej wersji LT.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Jednak całkiem dobrej jakości radioodtwarzacz CD/MP3 jest na wyposażeniu standardowym nawet najtańszej wersji Base.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Na liście wyposażenia najtańszej wersji auta znajdziemy również elektrycznie sterowane wszystkie szyby, elektrycznie regulowane lusterka czy nawet komplet poduszek powietrznych z kurtynami

10 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

W wersji standardowej są również całkiem wygodne fotele przednie, które można regulować również w górę jak i w dół.

11 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Największą i jedyną poważną wadą Chevroleta Cruze są zawiasy klapy bagażnika. Zmniejszają bowiem 450-litrową przestrzeń ładunkową.

12 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Za najbogatszą wersję LT, która pod maską ma 2-litrowy silnik diesla trzeba zapłacić ponad 70 tys. zł. Na szczęście jest dostępna wersja Base, która kosztuje niespełna 50 tys. zł.

13 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

14 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki
Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła