Cruze 2.0 VDCi 16V - test

None

Obraz

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Atrapa chłodnicy, podzielona na pół listwą z dużym logiem amerykańskiej marki to charakterystyczny znak Chevroleta. Z przodu Cruza wygląda przekonująco.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Mierzące ponad 4,5 m nadwozie wygląda ciekawie i dynamicznie. Wewnątrz bez większego kłopotu zmieści się czwórka pasażerów.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Charakterystyczne duże tylne lapy i masywny błotnik dodają wigoru Koreańskiemu autu.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Opadająca ku tyłowi linia dachu nawiązuje do modnej ostatnio stylistyki coupe.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Co ciekawe opadający dach nie przeszkadza pasażerom siedzącym na tylnej kanapie.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Deska rozdzielcza, kierownica oraz cała konsola centralna robią dobre wrażenie. Tempomat, oraz sterownie radia w kierownicy jest w wyposażeniu standardowym tylko najbogatszej wersji LT.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Jednak całkiem dobrej jakości radioodtwarzacz CD/MP3 jest na wyposażeniu standardowym nawet najtańszej wersji Base.

/ 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Na liście wyposażenia najtańszej wersji auta znajdziemy również elektrycznie sterowane wszystkie szyby, elektrycznie regulowane lusterka czy nawet komplet poduszek powietrznych z kurtynami

10 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

W wersji standardowej są również całkiem wygodne fotele przednie, które można regulować również w górę jak i w dół.

11 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Największą i jedyną poważną wadą Chevroleta Cruze są zawiasy klapy bagażnika. Zmniejszają bowiem 450-litrową przestrzeń ładunkową.

12 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

Za najbogatszą wersję LT, która pod maską ma 2-litrowy silnik diesla trzeba zapłacić ponad 70 tys. zł. Na szczęście jest dostępna wersja Base, która kosztuje niespełna 50 tys. zł.

13 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki

14 / 14Przybysz z dalekiego wschodu

Obraz
© Jakub Wielicki
Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka