Bugatti Chiron

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

10 / 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

11 / 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka