Bugatti Chiron

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

/ 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

10 / 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

11 / 11On będzie rządzić wśród supersamochodów?

Obraz
© Szymon Jasina

1500 KM mocy, ponad 400 km/h i 2,6 miliona dolarów do zapłacenia za bazową wersję. To w skrócie charakterystyka najnowszego modelu Bugatti, zastępującego słynnego Veyrona. Chiron w założeniu ma być najbardziej luksusowym, najmocniejszym i najszybszym samochodem w swojej kategorii. Może też być uznany za najbardziej ekstrawagancki wydatek w motoryzacji, ale raczej ci, którzy zapisali się w kolejkę, aby kupić to auto, takimi detalami się nie przejmują.

Supersamochód napędzany jest benzynowym, poczwórnie doładowanym silnikiem W16, pochodzącym z magazynów koncernu VAG, ale gruntownie zmodernizowanym. 8-litrowa jednostka generuje moc 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego. Dzięki tym parametrom do 100 km/h rozpędza się w 2,5 sekundy. Prędkość maksymalną ustalono na 420 km/h. Producent już zapowiedział, że będzie chciał tym samochodem ustanowić nowy rekord prędkości.

Chiron ma napęd na obie osie przekazywany przez "największe wyczynowe sprzęgło, jakiego do tej pory użyto w aucie osobowym" i siedmiobiegową, dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię. Część struktury nadwozia wykonano z włókien węglowych, by zredukować masę pojazdu. Zawieszenie jest regulowane, a auto seryjnie jest wyposażone w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe na tylnej osi. Układ hamulcowy to wentylowane, karbonowe tarcze i ośmiotłoczkowe (przód) oraz sześciotłoczkowe (tył) zaciski.

Na start producent zapowiedział wykonanie jedynie 500 sztuk Chironów, jednak dwie trzecie z nich już jest sprzedanych. Jeśli popyt utrzyma się, Bugatti raczej nie będzie się wzbraniać przed wypuszczeniem kilku dodatkowych egzemplarzy z taśmy produkcyjnej. Cena wywoławcza to 2,6 miliona USD

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła