Audi S4 B8 

None

Obraz

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

/ 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

10 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

11 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

12 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

13 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

14 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

15 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

16 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

17 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

18 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

19 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

20 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

21 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

22 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

23 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

24 / 24Sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Jednak najciekawszym, a zarazem wzbudzający największe emocje będzie topowy motor 3.0 V6 TFSI. Będzie on dostępny w dwóch konfiguracjach – 272 i 333KM. Mocniejsza wersja rozpędzi S4 od zera do 100 km/h w około 5 sekund. Prędkość maksymalna, jak nietrudno się domyślić, będzie ograniczona do 250 km/h. Audio A4 w takiej konfiguracji zużyje około 8 l paliwa na 100 km.

Jako standardowe przeniesienie napędu na przednie koła, będzie służyła sześciostopniowa manualna przekładnia biegów. Jako opcja będzie można zamówić również skrzynię multitronic. Wersje z napędem na wszystkie kola – Quattro – będą dostępne z przekładnią manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią S-tronic.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka