Alfa Romeo Mi.To
None
Z Mediolanu do Turynu
Pomysł na najnowszego włoskiego hatchbacka powstał w Mediolanie - stolicy włoskiej mody.
Z Mediolanu do Turynu
Produkcja, natomiast prowadzona jest w stolicy włoskiego przemysłu motoryzacyjnego - Turynie.
Z Mediolanu do Turynu
I z połączenia nazw tych dwóch ważnych dla każdego Włocha oraz mieszkańca naszej części globu powstała jedna z najdziwniejszych i najbardziej zagadkowych nazw samochodu.
Z Mediolanu do Turynu
Połączenie nazw Milano i Torino zdaniem Włochów oczywiście powinno składać się na nazwę Mi.To.
Z Mediolanu do Turynu
Na szczęście w tym samochodzie dziwna jest tylko nazwa, cała reszta bowiem jest już piękna.
Z Mediolanu do Turynu
Nawet bagażnik, choć niezbyt imponujący, po otwarciu wygląda, mało powiedzieć ciekawie.
Z Mediolanu do Turynu
Wnętrze najnowszego dziecka Alfy prezentuje się chyba jeszcze lepiej niż jej sylwetka.
Z Mediolanu do Turynu
Nawet tylna kanapa, jest dopracowana w każdym szczególe. Niestety jak się możemy domyślić skóra i głośniki w tylnych ścianach będą dostępne jedynie w najbogatszej wersji wyposażenia.
Z Mediolanu do Turynu
Właściwie każdy element wnętrz nowej Alfy urzeka i stanowi kwintesencję włoskiego stylu z najwyższej półki.
Z Mediolanu do Turynu
Linią nadwozia Mi.To linią nadwozia wyraźnie nawiązuje do unikatowego modelu 8C Cometizione, który powstał jedynie w 500 egzemplarzach.
Z Mediolanu do Turynu
Włoska ślicznotka ma jedynie 1,44m wzrostu. Jej długość to 4,06m. 1,72m to szerokość najnowszego modelu Alfy.
Z Mediolanu do Turynu
Alfa w swoim najnowszym modelu nie odstaje od sportowego wizerunku marki. Pod maskę trafią 4 różne silniki. Będzie je łączył jeden wspólny element - turbosprężarka.
Z Mediolanu do Turynu
Moc silników, które posłużą do napędzenia tego pięknego hatchbacka będzie oscylować między 90 a 155KM.
Z Mediolanu do Turynu
O prowadzenie Mi.To będzie dbać najnowszy system "Alfa DNA". DNA to tryby działania systemu: Dynamic - tryb sportowy, Normal - tryb Miejski oraz All westher - tryb zachowujący najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Z Mediolanu do Turynu
We wszystkich wersjach wyposażenia Mi.To oferuje swoim kierowcom aktywne zawieszenie (VDC), które ma za zadanie redukować kołysanie samochodem szczególnie w ciasnych zakrętach.
Z Mediolanu do Turynu
Alfa Romeo wypuszczając na rynek model Mi.To po raz kolejny udowadnia, że jest marką, która nie produkuje nijakich samochodów. Ich fabryki od jakiegoś czasu opuszczają ponadczasowe dzieła sztuki.
Z Mediolanu do Turynu
W Mi.To najlepszy jest fakt, że już od lipca zacznie opuszczać europejskie salony Alfa Romeo. Natomiast sprzedaż w Polsce jest przewidziana jesienią.