Trwa ładowanie...

"Zatrzymaj się i żyj!" - kolejna edycja

"Zatrzymaj się i żyj!" - kolejna edycjaŹródło: yanosik.pl
d3nfj67
d3nfj67

Startuje kolejna edycja kampanii Bezpieczny przejazd - "Zatrzymaj się i żyj". Jej inicjatorem są Polskie Linie Kolejowe.

W programie przewidziano wiele atrakcji - wystąpienie znanego pilota rajdowego, Macieja Wisławskiego, symulator dachowania i zderzenia, mobilny system monitoringu, stoisko dla kierowców yanosik.pl oraz stoisko edukacyjne.

Kulminacyjny punkt to symulacja wypadku na przejeździe kolejowym, gdzie lokomotywa zderza się z wrakiem samochodu w którym znajdują się dwa menekiny.

Kampania ma przypomnieć kierowcom o nakazie zatrzymywania się przed przejazdami kolejowymi. Statystyki mówią, że 98% wypadków spowodowanych jest przez nieostrożność kierowców oraz bagatelizowanie znaku "STOP" przed przejazdem.

d3nfj67
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3nfj67
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj