„Podróż” umożliwia użytkownikowi zwiedzenie każdego zakątka zakładu. Rozpoczyna się ona w showroomie, gdzie wystawione są modele historyczne, auta Racing oraz obecna gama Abarth`a. Następnie odbywa się „spacer” korytarzami, gdzie można zapoznać się z dziedzictwem i historią marki, a potem trafiamy do miejsca, w którym odtworzono biuro Karla Abartha.
Nie zabrakło również serca zakładu, w którym znajdują się podnośniki z samochodami i pracującymi przy nich mechanikami, poszczególne działy montażowe oraz kabiny lakierniczej.„Zwiedzający” mogą zapoznać się nie tylko z ofertą modelową, ale też zestawami tuningowymi, akcesoriami i dedykowanymi marce gadżetami.
Na każdym ekranie surfowania znajdują się zakładki ze szczegółowymi informacjami i treściami multimedialnymi. Całą „wycieczkę” uatrakcyjniają i ułatwiają takie funkcje jak zoom, fullscreen, automatyczny widok 360 st. czy pomoc.
Źródło: Abarth
ll/moto.wp.pl