Trwa ładowanie...

Wzrostu sprzedaży Chevroleta w maju w Polsce

Wzrostu sprzedaży Chevroleta w maju w PolsceŹródło: zdjęcie producenta
d6y8xdh
d6y8xdh

Według danych sprzedaży importera, w maju 2012 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 1039 sztuk - jest to wzrost aż o 114 proc. w stosunku do wyniku sprzedaży w maju 2011 r. (486 sztuk). Wszystkie oferowane obecnie na naszym rynku modele Chevroleta osiągnęły wzrosty sprzedaży w porównaniu do piątego miesiąca 2011 roku.

Najpopularniejszym modelem Cheroleta w Polsce jest niezmiennie Aveo. Łącznie modele Aveo Classic i Nowe Aveo zostały sprzedane w liczbie 447 egzemplarzy - o 78 proc. więcej niż w maju 2011 roku. Na drugim miejscu na podium znalazł się Spark z wynikiem 217 sprzedanych egzemplarzy - wzrost o 175 proc. Cruze, który w ciągu ostatniego miesiąca był trzecim najczęściej kupowanym modelem Chevroleta, znalazł 182 nabywców, czyli o 164 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Rekordowy wzrost sprzedaży zanotowało siedmiomiejscowe Orlando, które w maju zostało sprzedane w liczbie 120 sztuk, czyli 3-krotnie większej niż w maju 2011 r.

Od początku roku Polacy kupili 5683 nowe Chevrolety, czyli o 81 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (3146 sztuk). Najpopularniejszym modelem Chevroleta w minionych miesiącach 2012 roku było Aveo - łącznie Aveo Classic i Nowe Aveo znalazły 2660 nabywców. Na drugim miejscu uplasował się Spark z wynikiem 1095 sprzedanych sztuk, który nieznacznie wyprzedził Cruze'a (1000 sprzedanych egzemplarzy).

- Cieszy mnie szósty z rzędu wynik sprzedaży powyżej tysiąca sztuk oraz to, że nasze poszczególne modele zajmują bardzo mocne pozycje w swoich segmentach - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

d6y8xdh

Według danych CEPiK w czterech pierwszych miesiącach 2012 roku Aveo oraz Orlando zajęły pierwsze miejsca w swoich segmentach pod względem sprzedaży do klientów indywidualnych. Aveo zajęło również bardzo mocne, trzecie miejsce w ogólnej sprzedaży (łącznie do klientów indywidualnych oraz flotowych) w segmencie B, natomiast modele Orlando oraz Spark uplasowały się na drugich miejscach w swoich segmentach.

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj