Willy Rampf o decydujacych czynnikach
- Za każdym razem wyścig o Grand Prix Włoch to szczególna impreza. Monza to tradycja i ostatni w kalendarzu bardzo szybki tor - powiedział dyrektor techniczny BMW Sauber, Willy Rampf.
- Za sprawą czterech długich prostych trzeba zastosować pakiet aerodynamiczny o niskiej sile docisku, co pozwala uzyskać duże prędkości. Takie rozwiązanie stosuje się tylko w tym jednym wyścigu - powiedział Rampf.
- Wyzwaniem dla kierowców i mechaników jest znalezienie takiego ustawienia, które zapewni dobrą stabilność przy hamowaniu i pozwali na agresywne pokonywanie szykan. To absolutnie kluczowe, jeśli chce się tu osiągać dobre czasy okrążeń.
- Byliśmy całkowicie usatysfakcjonowani wynikami niedawnych testów na torze Monza. Jedziemy do Włoch z optymistycznym nastroju - zakończył dyrektor BMW.
_ RAF _