Wersje popularnych aut, które kupisz w okazyjnej cenie
Audi A8 D2 3,7 V8
Zmotoryzowani już we wstępnej selekcji skreślają niezbyt popularne wersje silnikowe i wyposażeniowe, ponieważ wedle powszechnej opinii są one nie tylko trudne w diagnostyce i naprawach, ale też awaryjne i drogie w utrzymaniu. Mało znane wersje silnikowe popularnych samochodów bardzo często okazują się jednak niezwykle trwałe i tańsze w zakupie od innych wariantów
Producenci co kilka miesięcy wprowadzają do salonów sprzedaży kolejne modele i ich różnorakie odmiany. Tym samym na rynku wtórnym nieustannie przybywa opcji wyboru, mniej lub bardziej rozsądnych. Zdecydowana większość kierowców, szukających auta z drugiej ręki, bierze pod uwagę najpopularniejsze samochody. To zapewnia ogromny wybór egzemplarzy i bezproblemową dostępność części zamiennych w późniejszym czasie eksploatacji. Zmotoryzowani już na etapie wstępnej selekcji skreślają niezbyt popularne wersje silnikowe i wyposażeniowe, ponieważ wedle powszechnej opinii, są one nie tylko trudne w diagnostyce i naprawach, ale też awaryjne i drogie w utrzymaniu. Mało znane wersje silnikowe popularnych samochodów bardzo często okazują się jednak niezwykle trwałe i tańsze w zakupie od innych wariantów. Sprawdźmy zatem, którymi odmianami warto się zainteresować.
Flagowe Audi z "małym" V8
Ten szanowany niemiecki producent uznawany jest za markę na równi rywalizującą z Mercedesem czy też BMW. Po modelu V8, który nie odniósł wielkiego sukcesu, pojawiło się A8 D2. Bogate wyposażenie seryjne, wespół z bardzo długą listą słono płatnych dodatków, czyniły z pierwszej generacji flagowego Audi godnego konkurenta serii 7. Wnętrze wykonano z materiałów wzorowej jakości, jak przystało na lata 90. Poza klimatyzacją automatyczną oraz pełną elektryką, na pokładzie znaleźć możemy także komputer pokładowy, skórzaną tapicerkę z wentylowanymi i podgrzewanymi fotelami, jak również opcjonalne nagłośnienie firmy Bose. Wśród jednostek napędowych najpopularniesze były diesle oraz benzynowy 4,2 V8. Słabszym zainteresowaniem cieszył się najmniejszy ośmiocylindrowiec w gamie - 3,7 V8 generujący 230 KM - z seryjnym napędem na cztery koła Quattro. Małe powodzenie wśród kierowców nie przekłada się na usterkowość czy duże koszty utrzymania modelu. Konkurencyjne jednostki napędowe wypadają niemal identycznie.