Podczas październikowej wystawy branżowej Paryż 2008 światło dzienne ujrzy następca dla oferowanego w klasie niższej średniej modelu Chevrolet Lacetti. Biorąc pod uwagę wyniki sprzedaży odnotowywane na polskim rynku, Lacetti należy do najważniejszych produktów tej marki.W roku 2007 sprzedaż samochodów Chevrolet Lacetti w Polsce po raz pierwszy przekroczyła magiczną granicę 1 000 egzemplarzy. Osiągnięty wynik to 1 754 sztuki. Ten rok zapowiada się jeszcze lepiej, na co wskazują wyniki sprzedaży za pierwszy kwartał. Do marca wolumen wyniósł już prawie połowę rezultatu za cały rok 2007 (847 aut):
- styczeń: 268 sztuk
- luty: 349 sztuk
- marzec: 230 sztuk
Przeżywająca okres dynamicznego rozwoju marka Chevrolet wcale nie zamierza spocząć na laurach. Według wiarygodnych źródeł, kierownictwo firmy szuka możliwości dalszego rozwijania gamy produktowej. Myśli się m.in. o wprowadzeniu do europejskiej oferty minivana oraz pick-upa.
Z polskiej oferty wycofano ostatnio model Chevrolet Rezzo.