Volvo V40 Cross Country T5: uterenowiony kompakt

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

10 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

11 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

12 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

13 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

14 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

15 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

16 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

17 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

18 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

19 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

20 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

21 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

22 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

23 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

24 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

25 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

26 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy