Volvo V40 Cross Country T5: uterenowiony kompakt

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

/ 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

10 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

11 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

12 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

13 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

14 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

15 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

16 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

17 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

18 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

19 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

20 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

21 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

22 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

23 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

24 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

25 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

26 / 26Volvo V40 Cross Country T5

Obraz
© Michał Grygier

Volvo V40 staje do walki z resztą konkurencji segmentu premium. Mercedes, Audi, BMW... a może właśnie Volvo? Zaskakujące jest to, że Szwedzi oferują coś, czego Niemcy jeszcze nie mają! Uterenowionego kompakta.

Volvo kojarzymy przede wszystkim z bezpieczeństwem. Niestety, jeżeli zerkniemy na ostatnie lata, w zasadzie nic się wielkiego nie wydarzyło, nic na skalę 3-punktowych pasów bezpieczeństwa w Amazonie. Były raczej wpadki. Teraz z modelem V40 segmentu C nadrabia straty, i to z nawiązką. V40 w wariancie Cross Country jest nawiązaniem do modelu V70XC (Cross Country) z 1997 roku. Co interesujące, podejście to było jednym z pierwszych tego typu, obok Audi A6 Allroad (1999 r.) czy Subaru Legacy Outback.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro