Volvo V40 Corss Country T5 

W tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

/ 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

10 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

11 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

12 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

13 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

14 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

15 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

16 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

17 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

18 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

19 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

20 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

21 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

22 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

23 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

24 / 24Liczy się styl i moc

Obraz
© Szymon Jasina

Szwedzkie samochody kojarzą się z niepowtarzalnym stylem i bezpieczeństwem. Takie jest Volvo V40. Jest to model, który otrzymał najwyższą notę w historii testów zderzeniowych Euro NCAP, jednak w tym przypadku "niepowtarzalny styl" nie oznacza kanciastego i praktycznego nadwozia. Jest dokładnie odwrotnie. Projektanci zostawili linijki w domu.

Testowany egzemplarz wyposażony był w najmocniejszy silnik benzynowy o oznaczeniu T5. Jest to pięciocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,5 l, która produkuje moc 254 KM przy 5400 obr./min i osiąga moment obrotowy równy 360 Nm w zakresie 1800-4200 obr./min. W wersji czteronapędowej przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w czasie 6,4 s. Osiągi i przyjemny dźwięk dobiegający z wydechu udowadniają, że ta firmowa konstrukcja Volvo jest godna pochwały.

Choć wyższe zawieszenie pozwala na bezpieczniejsze pokonywanie nierówności, to na tym kończą się terenowe cechy tego modelu. Zawieszenie nie jest szczególnie niekomfortowe, ale jego charakterystykę należy nazwać jako bardziej sportową. Dzięki temu Volvo dobrze trzyma się drogi, jednak szybkie pokonywanie nierówności już raczej nie wchodzi w grę.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy