Volvo na sterydach - Seria 60 podkręcona przez Polestar

Modele S i V60 to raczej stateczne i rodzinne auta, a Volvo już (niestety) coraz słabiej jest kojarzone ze sportem motorowym. Ale być może wrócą czasy, gdy określenie "quick brick" (szybka cegła) znów będzie kojarzyło się ze sportowym, szwedzkim kombi. Chociaż już nie tak kanciastym, jak w epoce modelu 240, gdy to określenie ukuto. Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka