Volvo na sterydach - Seria 60 podkręcona przez Polestar

Modele S i V60 to raczej stateczne i rodzinne auta, a Volvo już (niestety) coraz słabiej jest kojarzone ze sportem motorowym. Ale być może wrócą czasy, gdy określenie "quick brick" (szybka cegła) znów będzie kojarzyło się ze sportowym, szwedzkim kombi. Chociaż już nie tak kanciastym, jak w epoce modelu 240, gdy to określenie ukuto. Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

/ 9Volvo seria 60 Polestar

Obraz
© zdjęcie producenta

Volvo zaprezentowało właśnie modele S60 i V60 poddane kuracji u swojego nadwornego tunera - Polestar. 367 KM z podwójnie doładowanej dwulitrówki, napęd na wszystkie koła i redukcja masy o 50 kg. Oto "napakowane" auta dla biznesmena.

Polestar zajmuje się przede wszystkim przygotowaniem aut Volvo do mistrzostw świata serii WTCC i skandynawskiej STCC, ale czasami swój ślad odciska także na modelach seryjnych. Obie "sześćdziesiątki", jakie teraz pojawiły się w ofercie Szwedów, to najszybsze i najmocniejsze auta w historii firmy. Do 100 km/h rozpędzają się w 4,7 sek., a maksymalną prędkość ograniczono do 250 km/h. Jak widać, mogą bezpośrednio rywalizować np. z Audi S4

Firma wyprodukuje 1500 egzemplarzy serii (dwa razy więcej niż wersji Polestar sprzed dwóch lat), bazując na wyczynowych konstrukcjach budowanych specjalnie na potrzeby wyścigów. Seryjne 60 będą miały m.in. takie samo zawieszenie Ohlinsa, osprzęt i silniki jak wyczynowe S60 TC1.

Do napędu wszystkich kół wykorzystano system Borg Warner połączony z silnikiem za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni Geartronic. Wyjściowa cena auta będzie oscylować wokół 260 tys. zł.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy