Transportery Srebrnych Strzał
None
Lo 2750
Transport bolidów mercedesa na tory wyścigowe rozpoczął w 1934 r. siermiężny Lo 2750. Prospekt z tamtego okresu tak opisuje wyposażenie modelu: Na tablicy rozdzielczej znajdują się przełączniki świateł i kierunkowskazów, ponadto prędkościomierz z licznikiem kilometrów, wskaźnik kontroli poziomu oleju, paliwa, włącznik świec żarowych i rozrusznika oraz gniazdko do podłączenia lampy ręcznej.
Błękitna Strzała
W 1955 r. na życzenie kierowcy wyścigowego, Alfreda Neubauera, do transportu srebrnej strzały zbudowano "błękitną strzałę". Model powstał na bazie przedłużonej ramy luksusowego coupďż˝ - Mercedes-Benz 300 S. Silnik benzynowy zapożyczono ze sportowego 300 SL, a części nadwozia, takie jak drzwi i błotniki, oraz elementy wyposażenia pochodzą z limuzyny Mercedes-Benz 180.
Błękitna Strzała
W 1955 r. na życzenie kierowcy wyścigowego, Alfreda Neubauera, do transportu srebrnej strzały zbudowano "błękitną strzałę". Model powstał na bazie przedłużonej ramy luksusowego coupďż˝ - Mercedes-Benz 300 S. Silnik benzynowy zapożyczono ze sportowego 300 SL, a części nadwozia, takie jak drzwi i błotniki, oraz elementy wyposażenia pochodzą z limuzyny Mercedes-Benz 180.
Błękitna Strzała
Pomalowany na niebiesko transportowiec - mający długość 675 cm, szerokość 200 cm i wysokość dorosłego człowieka - osiągał prędkość do 170 km/h.
Błękitna Strzała
W 1955 r. na życzenie kierowcy wyścigowego, Alfreda Neubauera, do transportu srebrnej strzały zbudowano "błękitną strzałę". Model powstał na bazie przedłużonej ramy luksusowego coupďż˝ - Mercedes-Benz 300 S. Silnik benzynowy zapożyczono ze sportowego 300 SL, a części nadwozia, takie jak drzwi i błotniki, oraz elementy wyposażenia pochodzą z limuzyny Mercedes-Benz 180.
Błękitna Strzała
W 1955 r. na życzenie kierowcy wyścigowego, Alfreda Neubauera, do transportu srebrnej strzały zbudowano "błękitną strzałę". Model powstał na bazie przedłużonej ramy luksusowego coupďż˝ - Mercedes-Benz 300 S. Silnik benzynowy zapożyczono ze sportowego 300 SL, a części nadwozia, takie jak drzwi i błotniki, oraz elementy wyposażenia pochodzą z limuzyny Mercedes-Benz 180.
Mercedes-Benz Actros
Dzisiaj transportem bolidów zajmuje się "salonka na kolach" (Mercedes-Benz Actros), w której kierowca może czuć się jak w domu.
75 lat transporterów Srebrnych Strzał
W związku z jubileuszem pokuszono się o przedstawienie obok siebie trzech modeli, które tak doskonale wpisały się w tradycję firmy.