Trwa ładowanie...
19-03-2013 11:37

Toyota znów najbardziej wartościową marką

Toyota znów najbardziej wartościową markąŹródło: zdjęcie producenta
d3ubskl
d3ubskl

Toyota po raz kolejny została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata w edycji 2013 BrandFinance Auto 50 report. Japońska marka zajmuje 1 miejsce w tym zestawieniu nieprzerwanie od 2007 r.

- Toyota podęła olbrzymi wysiłek, aby odbudować zaufanie klientów na całym świecie i umocnić swoją reputację. W tym czasie koncern wprowadził na rynek atrakcyjne produkty, które przyciągnęły nowych klientów i zainteresowały Toyotą młodsze pokolenie - powiedział David Haing, BrandFinance Chief Executive.

W raporcie na 2013 r. wartość marki Toyoty wzrosła o 6 proc. do 26 mld dolarów. Agencja podniosła rating Toyoty do poziomu AA+, odzwierciedlając umacnianie się pozycji marki. Na drugimi miejscu zestawienia znalazł się Volkswagen zaś trzecim - BMW.

Kolejne miejsca zajęły Mercedes-Benz, Ford, Nissan, Honda, Porsche, Hyundai oraz Renault.

Źródło: Toyota

ll/moto.wp.pl

d3ubskl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ubskl
Więcej tematów