Trwa ładowanie...
19-03-2013 11:37

Toyota znów najbardziej wartościową marką

Toyota znów najbardziej wartościową markąŹródło: zdjęcie producenta
d6y8xdh
d6y8xdh

Toyota po raz kolejny została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata w edycji 2013 BrandFinance Auto 50 report. Japońska marka zajmuje 1 miejsce w tym zestawieniu nieprzerwanie od 2007 r.

- Toyota podęła olbrzymi wysiłek, aby odbudować zaufanie klientów na całym świecie i umocnić swoją reputację. W tym czasie koncern wprowadził na rynek atrakcyjne produkty, które przyciągnęły nowych klientów i zainteresowały Toyotą młodsze pokolenie - powiedział David Haing, BrandFinance Chief Executive.

W raporcie na 2013 r. wartość marki Toyoty wzrosła o 6 proc. do 26 mld dolarów. Agencja podniosła rating Toyoty do poziomu AA+, odzwierciedlając umacnianie się pozycji marki. Na drugimi miejscu zestawienia znalazł się Volkswagen zaś trzecim - BMW.

Kolejne miejsca zajęły Mercedes-Benz, Ford, Nissan, Honda, Porsche, Hyundai oraz Renault.

Źródło: Toyota

ll/moto.wp.pl

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj