Toyota znów najbardziej wartościową marką
Toyota po raz kolejny została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata w edycji 2013 BrandFinance Auto 50 report. Japońska marka zajmuje 1 miejsce w tym zestawieniu nieprzerwanie od 2007 r.
- Toyota podęła olbrzymi wysiłek, aby odbudować zaufanie klientów na całym świecie i umocnić swoją reputację. W tym czasie koncern wprowadził na rynek atrakcyjne produkty, które przyciągnęły nowych klientów i zainteresowały Toyotą młodsze pokolenie - powiedział David Haing, BrandFinance Chief Executive.
W raporcie na 2013 r. wartość marki Toyoty wzrosła o 6 proc. do 26 mld dolarów. Agencja podniosła rating Toyoty do poziomu AA+, odzwierciedlając umacnianie się pozycji marki. Na drugimi miejscu zestawienia znalazł się Volkswagen zaś trzecim - BMW.
Źródło: Toyota
ll/moto.wp.pl