Toyota Yaris 1,33 Trend by Simple

W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

/ 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

10 / 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

11 / 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

12 / 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

13 / 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

14 / 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

15 / 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

16 / 16Dodatek do torebki

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowsza generacja ma szanse na poprawienie wyników bezpośredniego poprzednika i wkupienie się w łaski nowych klientów. Z pewnością należy do nich grupa kobiet ceniących indywidualny styl i oryginalność. Toyota wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających przedstawicielek płci pięknej, wypuściła limitowaną serię 500 sztuk. Projekt powstał we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products i dostępny jest tylko w jednej specyfikacji z benzynowym silnikiem o pojemności 1,33 litra.

Trend by Simple został wyceniony na 56 900 złotych, co należy uznać za przyzwoitą i konkurencyjną względem rywali zza Odry kwotę. W standardzie otrzymujemy długą listę wyposażenia standardowego i modną stylizację zewnętrznej jak i wewnętrznej strony pojazdu. Szkoda tylko, że klientom nie pozostawiono do wyboru mocniejszego silnika, który lepiej sprawdziłby się na autostradach. Niemniej, konstrukcje należy uznać za dopracowaną i pozbawioną zauważalnych wad. Z każdym kolejnym dniem, więź między limitowanym Yarisem a wybijającą się z szarego tłumu użytkowniczką powinna się wzmacniać.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025