Toyota Yaris 1.0 VVT-i

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

/ 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

10 / 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

11 / 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

12 / 12Miejski samuraj

Obraz
© Piotr Mokwiński

Toyota Yaris pierwszej generacji udowodniła, że można zdobyć szczyt jako samochód z aktualnej oferty producenta oraz utrzymać go mimo wprowadzenia nowej generacji. Niezawodność, ekonomia a także atrakcyjna stylistyka to główne walory, które pomogły jej w osiągnięciu sukcesu.

Wnętrze Yarisa w czasach premiery było niezwykle futurystyczne. Głównym sprawcą zamieszania stał się centralnie umieszczony wyświetlacz pozbawiony klasycznych zegarów. Ich miejsce zajął wyświetlacz wespół z graficznym wskaźnikiem. Kabina Toyoty jest prosta i funkcjonalna. Duża liczba schowków oraz intuicyjność obsługi urządzeń zainstalowanych na pokładzie pojazdu sprawia, że auto nie nastręcza żadnych kłopotów w codziennym użytkowaniu.

Bazowy silnik w jaki wyposażano "Yariskę" to litrowa jednostka napędowa wyposażona w system zmiennych faz rozrządu. Czterocylindrowy motor cechuje się niewielkim apetytem na paliwo przy zachowaniu rozsądnej dynamiki. Mały agregat świetnie radzi sobie z niską masą auta, dzięki czemu sprawne przemieszczanie się w ruchu miejskim nie stanowi większego problemu.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3