Trwa ładowanie...

Toyota ponownie najcenniejszą motomarką świata

Toyota ponownie najcenniejszą motomarką świataŹródło: zdjęcie producenta
d1tc7j5
d1tc7j5

Toyota po raz kolejny została najcenniejszą marką motoryzacyjną na świecie według raportu Interbrand "Best Global Brands 2013".

Z opracowania wynika, że wartość marki wzrosła w porównaniu do 2012 r. o 17 proc. do poziomu 35,4 mld dolarów. Pozwoliło to nie tylko na zajęcie 1 miejsca wśród marek motoryzacyjnych, ale i 10 w ogólnym zestawieniu wszystkich branż.

Interbrand w komentarzu dotyczącym Toyoty podkreśla jej skuteczność w opanowaniu wyzwań w 2010 i 2011 r., co pozwoliło koncernowi odzyskać pozycję globalnego lidera sprzedaży i produkcji samochodów. Toyota została również doceniona w rankingu Best Global Green Brand, jako marka kojarząca się z nowoczesnymi rozwiązaniami ekologicznymi.

Źródło: Toyota

ll/moto.wp.pl

d1tc7j5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1tc7j5
Więcej tematów