Toyota GT86 Drift Projekt Kuby Przygońskiego

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Obraz

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

10 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

11 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

12 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

13 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

14 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

15 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

16 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

17 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

18 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

19 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

20 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

21 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

22 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

23 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

24 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

25 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

26 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

27 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

28 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

29 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

30 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

31 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

32 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

33 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

34 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

35 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

36 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro