Trwa ładowanie...
26-06-2014 16:44

Toyota Avensis ulubionym samochodem Niemców

Toyota Avensis ulubionym samochodem NiemcówŹródło: zdjęcie producenta
d28szw9
d28szw9

Toyota uzyskała bardzo dobre wyniki w badaniu satysfakcji z posiadanego samochodu przeprowadzonego w Niemczech przez instytut JD Power. W niemieckiej edycji Vehicle Ownership Satisfaction Study JD Power 2014 (badania satysfakcji z posiadanego samochodu) Toyota zajęła drugie miejsce w zestawieniu, ustępując jedynie marce Porsche. Toyota Avensis okazała się ulubionym samochodem Niemców i zajęła pierwsze miejsce wśród wszystkich badanych modeli.

W swoich klasach bardzo wysokim zaufaniem Niemców cieszą się także miejskie Aygo (2 miejsce w klasie), Yaris (2 miejsce w klasie), oraz kompaktowy Auris (3 miejsce w klasie). Z badania wynika, że nabywcy nowych samochodów w Niemczech najbardziej cenią sobie jakość i niezawodność (56 proc.), atrakcyjność zakupu (48 proc.) oraz bezpieczeństwo (46 proc.).

Wyniki mogą nieco zaskakiwać, gdyż Niemcy od dawna szczególnie chętnie kupują samochody rodzimych marek. Widać, że mimo to nie są wobec nich bezkrytyczni i oceniając satysfakcję z zakupionego modelu potrafią docenić też inne marki. Sam sukces Avensisa może cieszyć Toyotę, ale model ten nie należy ostatnio do liderów sprzedaży, a do tego cały segment D złapał ostatnio sporą zadyszkę. Z tego powodu już niedługo Toyota najprawdopodobniej zastąpi Avensisa nowym modelem hybrydowym.

Badanie bazuje na ankietach wypełnionych przez 18 288 właścicieli nowych samochodów, które zostały zarejestrowane w Niemczech w okresie od stycznia 2011 do grudnia 2012. Badanie zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2013 – luty 2014.

d28szw9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28szw9
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj