Toyota Auris Valvematic 1.6 130 Dynamic
Zmiany na lepsze
Projektując nową Toyotę Auris, japońscy inżynierowie skupili się przede wszystkim na przebudowaniu zawieszenia, optymalizacji efektywności silników oraz obniżeniu masy samochodu i lepszym dopasowaniu pakietów wyposażenia. Efektem jest nowy, lżejszy i lepiej wyposażony Auris. Na naszym rynku samochód debiutuje z dwoma silnikami benzynowymi i dwiema jednostkami diesla. Na wiosnę będzie dostępna również wersja hybrydowa.
Projektując nową Toyotę Auris, japońscy inżynierowie skupili się przede wszystkim na przebudowaniu zawieszenia, optymalizacji efektywności silników oraz obniżeniu masy samochodu i lepszym dopasowaniu pakietów wyposażenia. Efektem jest nowy, lżejszy i lepiej wyposażony Auris. Na naszym rynku samochód debiutuje z dwoma silnikami benzynowymi i dwiema jednostkami diesla. Na wiosnę będzie dostępna również wersja hybrydowa, po której - podobnie jak przypadku Yarisa HSD - można się spodziewać sporej popularności. Nowy model powstaje w zakładach Toyoty w Wielkiej Brytanii. Tych samych, w których produkowany jest Avensis.
Produkcja nowej Toyoty Auris ruszyła w grudniu 2012. Sprzedaż w naszych salonach ma się rozpocząć w styczniu 2013. Nowy model z Japonii będzie walczyć o pierwsze miejsce w segmencie C, który w Polsce jest najważniejszy. Stanowi aż 27 proc. wszystkich, sprzedanych w naszym kraju aut. Konkurencja jest ogromna: aż 19 marek oferuje w sumie 25 modeli. Toyota liczy na dobrą sprzedaż flotową. Obecnie Toyota zajmuje w segmencie C na polskim ryku 7 miejsce. Nowy model ma pomóc w zdobyciu pierwszego - z ceną wersji podstawowej w wysokości 59 900 zł.