Toyota Auris Touring Sports

Jest to jedyne kompaktowe kombi na Starym Kontynencie dostępne z napędem hybrydowym

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 7Praktycznie i po japońsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Toyota zaprezentowała Aurisa Touring Sports, czyli odmianę kombi kompaktowego modelu, którego druga generacja zadebiutowała w Europie na początku 2013. Jest to jedyne kompaktowe kombi na Starym Kontynencie dostępne z napędem hybrydowym.

Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy od wersji hatchback, przy tym samym rozstawie osi 2600 mm i średnicy zawracania 10,4 metra. Większa długość całkowita samochodu pozwoliła wyraźnie powiększyć bagażnik. Jego standardowa pojemność wynosi 530 litrów.

Auris Touring Sports będzie dostępny z tymi samymi silnikami co odmiana hatchback: benzynowymi 1.33 Dual VVT-i o mocy 99 KM, 1.6 Valvematic o mocy 132 KM, oraz dieslami 1.4 D-4D o mocy 90 KM i 2.0 D-4D o mocy 124 KM. Oferowany będzie także pełny napęd hybrydowy Toyota Hybrid Synergy Drive, o mocy 136 KM

/ 7Praktycznie i po japońsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Toyota zaprezentowała Aurisa Touring Sports, czyli odmianę kombi kompaktowego modelu, którego druga generacja zadebiutowała w Europie na początku 2013. Jest to jedyne kompaktowe kombi na Starym Kontynencie dostępne z napędem hybrydowym.

Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy od wersji hatchback, przy tym samym rozstawie osi 2600 mm i średnicy zawracania 10,4 metra. Większa długość całkowita samochodu pozwoliła wyraźnie powiększyć bagażnik. Jego standardowa pojemność wynosi 530 litrów.

Auris Touring Sports będzie dostępny z tymi samymi silnikami co odmiana hatchback: benzynowymi 1.33 Dual VVT-i o mocy 99 KM, 1.6 Valvematic o mocy 132 KM, oraz dieslami 1.4 D-4D o mocy 90 KM i 2.0 D-4D o mocy 124 KM. Oferowany będzie także pełny napęd hybrydowy Toyota Hybrid Synergy Drive, o mocy 136 KM

/ 7Praktycznie i po japońsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Toyota zaprezentowała Aurisa Touring Sports, czyli odmianę kombi kompaktowego modelu, którego druga generacja zadebiutowała w Europie na początku 2013. Jest to jedyne kompaktowe kombi na Starym Kontynencie dostępne z napędem hybrydowym.

Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy od wersji hatchback, przy tym samym rozstawie osi 2600 mm i średnicy zawracania 10,4 metra. Większa długość całkowita samochodu pozwoliła wyraźnie powiększyć bagażnik. Jego standardowa pojemność wynosi 530 litrów.

Auris Touring Sports będzie dostępny z tymi samymi silnikami co odmiana hatchback: benzynowymi 1.33 Dual VVT-i o mocy 99 KM, 1.6 Valvematic o mocy 132 KM, oraz dieslami 1.4 D-4D o mocy 90 KM i 2.0 D-4D o mocy 124 KM. Oferowany będzie także pełny napęd hybrydowy Toyota Hybrid Synergy Drive, o mocy 136 KM

/ 7Praktycznie i po japońsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Toyota zaprezentowała Aurisa Touring Sports, czyli odmianę kombi kompaktowego modelu, którego druga generacja zadebiutowała w Europie na początku 2013. Jest to jedyne kompaktowe kombi na Starym Kontynencie dostępne z napędem hybrydowym.

Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy od wersji hatchback, przy tym samym rozstawie osi 2600 mm i średnicy zawracania 10,4 metra. Większa długość całkowita samochodu pozwoliła wyraźnie powiększyć bagażnik. Jego standardowa pojemność wynosi 530 litrów.

Auris Touring Sports będzie dostępny z tymi samymi silnikami co odmiana hatchback: benzynowymi 1.33 Dual VVT-i o mocy 99 KM, 1.6 Valvematic o mocy 132 KM, oraz dieslami 1.4 D-4D o mocy 90 KM i 2.0 D-4D o mocy 124 KM. Oferowany będzie także pełny napęd hybrydowy Toyota Hybrid Synergy Drive, o mocy 136 KM

/ 7Praktycznie i po japońsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Toyota zaprezentowała Aurisa Touring Sports, czyli odmianę kombi kompaktowego modelu, którego druga generacja zadebiutowała w Europie na początku 2013. Jest to jedyne kompaktowe kombi na Starym Kontynencie dostępne z napędem hybrydowym.

Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy od wersji hatchback, przy tym samym rozstawie osi 2600 mm i średnicy zawracania 10,4 metra. Większa długość całkowita samochodu pozwoliła wyraźnie powiększyć bagażnik. Jego standardowa pojemność wynosi 530 litrów.

Auris Touring Sports będzie dostępny z tymi samymi silnikami co odmiana hatchback: benzynowymi 1.33 Dual VVT-i o mocy 99 KM, 1.6 Valvematic o mocy 132 KM, oraz dieslami 1.4 D-4D o mocy 90 KM i 2.0 D-4D o mocy 124 KM. Oferowany będzie także pełny napęd hybrydowy Toyota Hybrid Synergy Drive, o mocy 136 KM

/ 7Praktycznie i po japońsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Toyota zaprezentowała Aurisa Touring Sports, czyli odmianę kombi kompaktowego modelu, którego druga generacja zadebiutowała w Europie na początku 2013. Jest to jedyne kompaktowe kombi na Starym Kontynencie dostępne z napędem hybrydowym.

Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy od wersji hatchback, przy tym samym rozstawie osi 2600 mm i średnicy zawracania 10,4 metra. Większa długość całkowita samochodu pozwoliła wyraźnie powiększyć bagażnik. Jego standardowa pojemność wynosi 530 litrów.

Auris Touring Sports będzie dostępny z tymi samymi silnikami co odmiana hatchback: benzynowymi 1.33 Dual VVT-i o mocy 99 KM, 1.6 Valvematic o mocy 132 KM, oraz dieslami 1.4 D-4D o mocy 90 KM i 2.0 D-4D o mocy 124 KM. Oferowany będzie także pełny napęd hybrydowy Toyota Hybrid Synergy Drive, o mocy 136 KM

/ 7Praktycznie i po japońsku

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie Toyota zaprezentowała Aurisa Touring Sports, czyli odmianę kombi kompaktowego modelu, którego druga generacja zadebiutowała w Europie na początku 2013. Jest to jedyne kompaktowe kombi na Starym Kontynencie dostępne z napędem hybrydowym.

Auris Touring Sports jest o 285 mm dłuższy od wersji hatchback, przy tym samym rozstawie osi 2600 mm i średnicy zawracania 10,4 metra. Większa długość całkowita samochodu pozwoliła wyraźnie powiększyć bagażnik. Jego standardowa pojemność wynosi 530 litrów.

Auris Touring Sports będzie dostępny z tymi samymi silnikami co odmiana hatchback: benzynowymi 1.33 Dual VVT-i o mocy 99 KM, 1.6 Valvematic o mocy 132 KM, oraz dieslami 1.4 D-4D o mocy 90 KM i 2.0 D-4D o mocy 124 KM. Oferowany będzie także pełny napęd hybrydowy Toyota Hybrid Synergy Drive, o mocy 136 KM

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę