SLS 63 Supersport GT by Kicherer

None

Obraz

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach. lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

10 / 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

11 / 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

12 / 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025