SLS 63 Supersport GT by Kicherer

None

Obraz

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach. lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

/ 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

10 / 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

11 / 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

12 / 12Czarna strzała

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki tuner zmienił Mercedesa SLS AMG w swoją wizję tego pojazdu o nazwie SLS 63 Supersport GT. Jak twierdzi Kicherer, firma odpowiedzialna za przeróbki, auto ma być teraz "złe i agresywne" ("angry and aggressive"). Czy tak jest? Przekonajcie się sami.

Największą zmianą, która miała poprawić wygląd SLS'a było oklejenie jego nadwozia matującą folią. Oczywiście, Niemcy nie byliby sobą, gdyby auto nie otrzymało przedniego spoilera oraz nakładek na progi. Ze zmian stylistycznych warto również wspomnieć o ręcznie wykonanej atrapie chłodnicy, która do złudzenia przypomina te montowane w rodzinnych Peugeotach.

Na szczęście przy pracach mieli coś do powiedzenia spece od silników. Wzięli na warsztat 571-konny motor i nieco go przerobili. Dzięki zmianom auto dysponuje teraz mocą aż 630 KM. Wzrósł również maksymalny moment obrotowy - z seryjnych 650 Nm do 700 Nm. Po tych zmianach samochód przyspiesza do setki w około 3,5 sek. Zaś jego prędkość maksymalna to 320 km/h.

O komfort i trzymanie samochodu w zakrętach dba całkiem nowe, regulowane zawieszenie, które może obniżyć auto nawet o 30 mm. Kicherer oferuje również specjalne, ręcznie wykonane, trzyczęściowe felgi RS-1 - z przodu 20 z tyłu 21-calowe.

Zmianom uległo również całe wnętrze samochodu. Teraz oprócz skóry, jest wykończone włóknem węglowym.

lop/mw/mw

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka