Trwa ładowanie...

Skoda rośnie w siłę w mediach społecznościowych

Skoda rośnie w siłę w mediach społecznościowychŹródło: YouTube
d4bj4ue
d4bj4ue

Polski oddział Skody odniósł dwa sukcesy w mediach społecznościowych. Jednym z nich jest dołączenie do TOP 3 polskich profili motoryzacyjnych na Facebooku, przekraczając granicę 100 000 fanów.

Na popularnym portalu społecznościowym polski oddział marki prowadzi strategię obecności od początku 2012 r. Fani są bardzo aktywni, zarówno na poziomie codziennej komunikacji jak i udziału w konkursach i innych przedsięwzięciach.

Skoda Polska jako jedyna marka motoryzacyjna znalazła się w zestawieniu najpopularniejszych polskich kanałów brandowych na YouTube. Materiały video obejrzano łącznie ponad 6 mln razy.

Źródło: Skoda

ll/moto.wp.pl

d4bj4ue
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4bj4ue
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj