Skoda Octavia Family Plus 1.8 TSI

None

Obraz

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

/ 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

10 / 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

11 / 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

12 / 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

13 / 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

14 / 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

15 / 15Benzyniak dla rodziny

Obraz
© Tomasz Budzik

Wysokie ceny paliwa już dawno temu sprawiły, że największym poważaniem cieszą się w Polsce samochody z silnikiem Diesla. Octavia w wersji Family Plus chce udowodnić, że auto dedykowane rodzinie z powodzeniem może być napędzane silnikiem benzynowym.

Testowany przez nas samochód z zewnątrz różni się od zwykłej wersji jedynie napisem na przednim błotniku. Bryła samochodu, jak każdej innej Octavii, nie poraża śmiałością linii i świeżością stylistycznego tchnienia. Nadwozie zachowuje więzy z poprzednim wcieleniem drugiej generacji, ale sprawia, że samochód jest znacznie milszy dla oka.Przebieg linii boku i tył samochodu pozostał praktycznie bez zmian w stosunku do wersji przed liftingiem. Całość sprawia pozytywne wrażenie, ale wizualnych fajerwerków nie ma się co spodziewać.

Rodzinny samochód nie musi być jednak dziełem sztuki, obok którego nie można przejść obojętnym. Ma być przede wszystkim użyteczny, a o tym decyduje wnętrze. Pierwsza rzecz, która przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o Skodzie Octavii, to duży bagażnik. Rzeczywiście, otwarcie klapy samochodu i pobieżne rzucenie okiem wystarczy, by nabrać przekonania, że w kufrze czeszki zmieści się wszystko, co potrzebne jest na rodzinny wyjazd. Kabina pasażerska jest kompromisem pomiędzy wygodą a kosztami.

Octavia Family Plus z doładowanym silnikiem 1.8 l dysponuje mocą 150 KM i momentem obrotowym wynoszącym 250 Nm. Samochód chętnie przyspiesza gdy strzałka obrotomierza zbliża się do pozycji pionowej. Do spokojnej jazdy i utrzymywania prędkości nawet na wzniesieniach wystarczy natomiast wybrać bieg zapewniający co najmniej 1500 obr./min. Kierowca Skody z tym silnikiem musi jednak mieć się na baczności. Moc silnika pozwala na szybkie przyspieszanie - od 0 do 100 km/h w 8,1 s., a wyciszenie auta sprawia, że wygodnie możemy przemieszczać się z prędkościami rzędu 130-140 km/h. Szybka jazda i energiczne przyspieszanie szybko podnoszą jednak zużycie paliwa.

Sukces lub porażka Skody Octavii Family Plus będzie zależał głównie od ceny. Decydujący się na nią nabywcy otrzymają co prawda auto bez szczególnego polotu, które nie podkreśli ich indywidualności, ale za to mogą mieć pewność, że to solidna, dobrze przemyślana konstrukcja. W cenniku czeskiego producenta model z doładowanym silnikiem 1.8 l kosztuje 75 900 zł.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka