Trwa ładowanie...
24-01-2017 15:21

Rolls-Royce podwoił sprzedaż w Polsce. Kto kupuje takie auta?

d4jdngl
d4jdngl

Rolls-Royce to najwyższa motoryzacyjna półka. Luksusowe samochody z Goodwood to klasa, wygoda i prestiż. Jak się okazuje, auta te są coraz popularniejsze w Polsce. Jak się okazuje, wbrew wizerunkowi marki, rolls-royce'ów nie kupują starsi klienci, a młodzi biznesmeni, którzy kochają dobre samochody.

Stereotypowy wizerunek rolls-royce'a to stateczna limuzyna z szoferem. Brytyjscy arystokraci lub chińscy milionerzy faktycznie wpisują się w ten obraz. W Polsce sytuacja wygląda zgoła inaczej. U nas Brytyjskie auta najczęściej kupują młodzi biznesmeni, którzy do jazdy na co dzień preferują wygodę i luksus ponad osiągi supersamochodów. Oczywiście trzeba pamiętać, że również rolls-royce'y posiadają ogromną moc i mimo sporej masy są szybsze niż większość samochodów na drogach. Jest to ważne dla polskich klientów tej marki, gdyż na ogół nie korzystają z usług zatrudnionego kierowcy, tylko sami zasiadają za kierownicą. Z tego powodu bardzo często decydują się na dwudrzwiowe coupe zamiast klasycznej limuzyny. Ile klienci płacą za takie samochody? Wszystko zależy od tego, czego sobie zażyczy klient – a możliwości personalizacji są niemal nieskończone. Jak zdradza Piotr Fus, przedstawiciel Rolls-Royce'a w Polsce, najdroższe sprzedane u nas auto kosztowało około pół miliona euro netto, czyli blisko 2,2 mln zł. Ile
samochodów sprzedano w Polsce w 2016 roku? Dwa razy więcej niż rok wcześniej. A ile dokładnie? Tego firma nie zdradza. Wiadomo jedynie, że zarejestrowano u nas 14 nowych rolls-royce'ów. Jednak polski salon jest też odwiedzany przez klientów z krajów bałtyckich i Białorusi.

źródło: TVN Turbo

sj, Wirtualna Polska

d4jdngl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jdngl
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj