Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

/ 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

10 / 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

11 / 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

12 / 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

13 / 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

14 / 14Renault Laguna II 1,6 16V Grand Tour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga odsłona francuskiego przedstawiciela segmentu D zadebiutowała w 2001, zastępując wysłużoną poprzedniczkę, która nie wytrzymała zażartej rywalizacji w klasie. Designerzy Renault swoim zwyczajem stworzyli stylowego średniaka, przyćmiewającego prezencją nijakie niemieckie propozycje. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy liftback oraz kombi. Wykonana z aluminium maska płynnie łączy się z plastikowymi błotnikami i podłużnymi reflektorami. Lagunę Grandtour należy zaliczyć do wąskiego grona urodziwych kombi z bagażnikiem rozsądnych rozmiarów, 475 litrów zadowoli większość kierowców. Wnętrze francuza średniej klasy, wzorem nadwozia, prezentuje typową nadsekwańską elegancję połączoną z nienaganną ergonomią. Deska rozdzielcza wykonana została z przyzwoitej jakości materiałów, jedynie mocno wyeksploatowane egzemplarze obfitują w nadprogramowe dźwięki. Panel centralny w przedliftingowej wersji zdominowany został przez klapkę zasłaniającą radio 1DIN oraz niewielką półkę - w sam raz na telefon czy portfel. Poniżej
zgrupowano pokrętła i przyciski odpowiedzialne za sterowanie klimatyzacją - manualną bądź automatyczną.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy