Trwa ładowanie...
Porsche
13 lutego 2009, 15:47

Porsche, zawodowy rajdowiec i mistrz wirtualnej kierownicy

Porsche, zawodowy rajdowiec i mistrz wirtualnej kierownicy
d3p3w04
d3p3w04

Warszawski salon Porsche był świadkiem niecodziennego wydarzenia. Między kultowymi samochodami pojawiły się telebimy oraz stanowiska z konsolami Xbox 360, do których zasiadły gwiazdy showbiznesu i sportu. Na liście zaproszonych byli m.in. Borys Szyc, Anna Mucha, Przemysław Saleta, Andrzej Nejman, Rafał Królikowski, Waldemar Błaszczyk i Ewa Gawryluk.

O odpowiednią oprawę wieczoru zadbało doskonałe nagłośnienie, które wyśrubowało do granic możliwości emocje towarzyszące pojedynkowi dwóch kierowców...

Jednym z nich był Leszek Kuzaj.

Wielokrotny rajdowy mistrz Polski, a zarazem zawodnik słynący z wyjątkowo bezkompromisowego stylu jazdy. Oponentem „Kuziego” był mistrz wirtualnej kierownicy - Marcin Pawłowski, który jest także znany pod pseudonimem „Wróg”.

d3p3w04

Obaj zawodnicy ostro trenowali od kilku dni przed finalnym starciem. Do wyłonienia lepszego kierowcy miała posłużyć dostępna tylko na Xboxa 360 gra „Forza Motorsport 2”. Zdaniem wielu recenzentów możliwości konsoli nowej generacji w połączeniu z zaawansowanymi algorytmami Forzy pozwoliły na wyjątkowo dobre odwzorowanie rzeczywistości.

Dość odważny werdykt potwierdził Leszek Kuzaj, twierdząc, że gra dostarczyła mu fantastycznych wrażeń podczas jazdy, zaś bogaty wybór samochodów i tras, a przede wszystkim niesamowite odwzorowanie modelu jazdy postawiły grę wśród jego ulubionych pozycji.

Gdy padł sygnał startu mało kto spodziewał się, że zawodowy kierowca rajdowy będzie zmuszony uznać wyższość adepta wirtualnego ścigania. Kuzajowi nie pomógł ani doping publiczności, ani walka do ostatniego metra trasy. Kuzaj źródła sukcesu upatrywał w opanowaniu „Wroga” podczas wyścigu.

Łukasz Szewczyk

d3p3w04
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3p3w04
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj