Porsche 911 964 (1988-1994)
Trzecia generacja to zupełnie nowa jakość proponowana klientom. Inżynierowie Porsche opracowali nowe podwozie i przygotowali dla klientów rozbudowaną listę wyposażenia dodatkowego. Zupełną nowością było wprowadzenie możliwości wyboru napędu na cztery koła i zastosowanie sprężyn zamiast drążków skrętnych.
Właściciel oprócz niezłych osiągów silnika 3.6 mógł liczyć na skuteczne hamulce z systemem ABS, wspomaganiem układu kierowniczego i automatycznie wysuwany spojler. Rok po debiucie modelu 964 zaproponowano klientom automatyczną przekładnię Tiptronic, jednak dla osób, które stawiały na osiągi znaczeni lepszym wyborem był manual. Dodatkowo wersje C4 czyli z napędem wszystkich kół były o około 100 kg lżejsze od C2 (napęd na tył), co również odbijało się na przyspieszeniu.
Największymi zaletami 911 964 był świetnie brzmiący i mocny silnik 3.6, a także gadżet w postaci automatycznie wysuwanego spojlera. Wersję Turbo napędzał motor o mocy 350 KM.
Do 1994 roku łącznie wyprodukowano 63 762 sztuki wszystkich wersji 911 964.