Nowy miejski Peugeot będzie sprzedawany w wersji 3- i 5-drzwiowej. Do wyboru będzie jedna z trzech opcji wyposażeniowych i osiem silników oferujących o 68 do 155 KM.
Cennik otwiera odmiana Access z 1-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 68 KM. Wersja trzydrzwiowa kosztuje 39 900 zł, natomiast za drugą parę drzwi trzeba będzie dopłacić kolejne 2 000 zł. Za najtańszego Peugeota 208 z silnikiem Diesla (1,4 l HDI dostarczającym 68 KM) i trzydrzwiowym nadwoziem będzie trzeba zapłacić 52 200 zł.
Podstawowe wyposażenie (Access) oferuje ABS, ESP, sześć poduszek powietrznych, elektryczne wspomaganie kierownicy, komputer pokładowy, centralny zamek i elektrycznie sterowane szyby przednie. Za manualną klimatyzację będzie już trzeba dopłacić 2 tys. zł. To udogodnienie wraz z radiem CD i obsługą MP3 będą też dostępne w wersji wyposażeniowej Active, która z najsłabszym silnikiem kosztuje 47 500 zł w przypadku nadwozia pięciodrzwiowego.
Najbogatsza odmiana Allure jest wyposażona w dwustrefową, automatyczną klimatyzację, sportowe fotele i 16-calowe felgi aluminiowe. W tym przypadku za pięciodrzwiową wersję 208 z silnikiem 1,2 l o mocy 82 KM będzie trzeba zapłacić 55 400 zł. Najsłabszy diesel w tej wersji to 1,6 l HDI dysponujący 92 KM - aby go nabyć klient zostawi w salonie 66 300 zł.
Najsłabszy Peugeot 208 z silnikiem benzynowy o pojemności 1,0 l (68 KM) rozpędza się do 100 km/h w 14 sekund i osiąga 163 km/h. Natomiast najszybsza wersja z turbodoładowaną jednostką 1,6 l oferuje kierowcy 155 KM. Będzie ona dostępna jedynie w opcji Allure z trzydrzwiowym nadwoziem.
Nowe miejskie Peugeoty już można zamawiać u dealerów, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec kwietnia 2012.
sj