Trwa ładowanie...
Rafał Kowal
21-01-2011 11:51

Polski motorynek: dekada trzech marek

Polski motorynek: dekada trzech marek
d33pisz
d33pisz

Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar sporządził zestawienie najchętniej kupowanych na polskim rynku marek aut osobowych w ciągu ostatnich 10 lat. Listę zdominowały tylko trzy firmy.

Pierwsze lata dekady to okres panowania Fiata (lata 2000-2004). Potem przyszedł czas Skody. Samochody czeskiej marki były najchętniej kupowane w roku 2005 i 2006. Kolejne dwa lata to okres dominacji Toyoty. Wreszcie w latach 2009-2010 na pozycję lidera wróciła Skoda.

Listę najlepiej sprzedających się modeli w Polsce od roku 2000 otwiera Fiat Seicento, którego lata świetności przypadają na okres 2000-2002. Potem po raz pierwszy na tron wjechała Skoda Fabia (2003), aby rok później ustąpić na krótko modelowi Fiat Panda. Od roku 2005 zaczyna się nieprzerwane panowanie Skody. Do roku 2008 Polacy najchętniej kupowali Fabie aby w ostatnich dwóch latach oddać koronę większej Octavii.

d33pisz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d33pisz
Więcej tematów