Skoda Fabia jest najczęściej wybieranym nowym samochodem przez polskich klientów indywidualnych. W kwietniu nabyli oni 514 egzemplarzy tego modelu.
Przekłada się to na 5,32-procentowy udział w całym polskim rynku samochodów nowych klienta indywidualnego. Wpływ na to miały promocyjne warunki zakupu – auto jest dostępne z pakietami wyposażenia, pakietem przeglądów za złotówkę i w ofercie kredytowej.
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ * Producent przygotował też wiele możliwości indywiduzalizacji, m.in. z dwubarwnym nadwoziem Color Concept. Wersja Ambition z pakietami Mixx i Audio posiada klimatyzację, radio z kolorowym ekranem dotykowym, 6 poduszek powietrznych, czujniki parkowania i zmierzchu, łączność Bluetooth, ESP i felgi aluminiowe.
Trzecia generacja Fabii została po raz pierwszy pokazana publiczności w drugiej połowie 2014 r., jako następca jednego z najpopularniejszych modeli czeskiej marki.
ll/moto.wp.pl