TwitBid to bezprecedensowa metoda promocji online, która posłuży marce Fiat do rozpropagowania ekskluzywnej wersji Fiat 500 America w limitowanej serii zaledwie 500 samochodów inspirowanych "stylem USA". TwitBid daje możliwość wygrania samochodu "Numer 1" - wyróżnionego plakietką z numerem seryjnym 1/500 oraz pseudonimem nabywcy na zewnętrznym słupku - w licytacji zaczynającej się od 1 euro.
Pierwszym wymogiem udziału w TwitBid jest rejestracja na Twitterze. Następnie można zarejestrować się na stronie www.500america.fiat500.com i zgłosić swoją ofertę, by móc wygrać Fiata 500 America. Licytacja polega na podnoszeniu poprzez tweety oferowanej ceny zakupu auta o minimum 1 euro. Po zakończeniu licytacji, oferent najwyższej ceny będzie mógł "odjechać" samochodem Fiat 500 America, który zostanie specjalnie oznaczony jego "nickiem", figurującym na Twitterze, wygrawerowanym na plakietce poniżej cyfr 1/500.
Każdy z odwiedzających stoisko Fiata na Salonie Samochodowym w Genewie będzie mógł na bieżąco śledzić przebieg licytacji. Prezentowana ona będzie na telebimie stojącym tuż obok autentycznego Fiata 500 America.
Stylizacja Fiata 500 America jest inspirowana stylem z USA: obudowy lusterek bocznych zdobi motyw amerykańskiej flagi "Stars & Stripes", do tego metalizowany lakier nadwozia Blue America, detale wystroju wnętrza, odpowiednie naklejki oraz 16-calowe felgi z lekkiego stopu. Napędzany 69-konnym silnikiem benzynowym 1.2 Euro 5, Fiat 500 America Limited Edition zużywa według producenta 5,1 l/100 km. W standardowym wyposażeniu są systemy ABS i elektronicznego rozdziału siły hamowania EBD oraz czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, a także boczne poduszki kurtynowe.