Peugeot 508: ceny odświeżonego modelu
Niedawno francuska marka pod znaku lwa zaprezentowała nową wersję swojego reprezentanta w segmencie D. Dziś znamy już jego ceny modelu, któremu na rynku przyjdzie się zmierzyć z nowym wcieleniem Passata.
Cennik Peugeota 508 rozpoczyna się kwotą 81 tys. zł za egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 Vti o mocy 120 KM i zautomatyzowaną, sześcioprzełożeniową skrzynią biegów. Za wersję z doładowaną jednostką 1,6 e-THP o mocy 165 KM i manualną „szóstką” trzeba zapłacić już 96,2 tys. zł, ale zyskujemy tu lepsze wyposażenie w pakiecie Active. Samochód z tym samym silnikiem, ale połączonym z sześciobiegowym automatem kosztuje już 102,2 tys. zł.
Najtańszym sposobem na to, by stać się właścicielem nowego Peugeota 508 z silnikiem Diesla jest zakup wersji z jednostką 1,6 e-HDi o mocy 115 KM połączoną z sześciobiegowym „manualem”. Taki pojazd w wersji Active został wyceniony na 99,7 tys. zł. Auto z mocniejszym dieslem 2,0 HDi o mocy 140 KM kosztuje 104,4 tys. zł. Ci, którym ta moc wydaje się niewystarczająca, mogą zdecydować się na zakup 508-ki z tym samym silnikiem, produkującym 160 KM. Taki Peugeot z manualną skrzynią biegów kosztuje 107,4 tys. zł, a z przekładnią automatyczną 113,4 tys. zł.
Najdroższą pozycją w cenniku jest Peugeot 508 z silnikiem 2,0 BlueHDi o mocy 180 KM w wersji wyposażeniowej GT. Wydając 143,9 tys. zł klient zyska nie tylko wyższą moc i lepsze wyposażenie, ale także wielowahaczowe zawieszenie z przodu.
Ceny Peugeota 508 w wersji kombi – SW – zaczynają się od 100 tys. zł za wersję z silnikiem benzynowym 1,6 e-THP o mocy 165 KM. Samochód z silnikiem Diesla 1,6 e-HDi o mocy 115 KM można kupić za 103,5 tys. zł, a z jednostką 2,0 e-HDi o mocy 140 KM za 108,2 tys. zł. Cennik odmiany SW kończy się na kwocie 148,9 tys. zł za wersję GT z silnikiem 2,0 e-HDi o mocy 180 KM.
tb, moto.wp.pl