Peugeot 207 SW 1,6 HDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy