Peugeot 207 SW 1,6 HDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

/ 9Miejskie kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

W motoryzacyjnym świecie niemal każdy producent miał w swojej historii model, tudzież całą ich serię święcącą niebywałe sukcesy na światowych rynkach. Uważany od kilku dekad za króla kompaktów Volkswagen Golf, po dziś dzień stawiany jest za klasowy wzorzec. Zejdźmy jednak o segment niżej, gdzie niemieccy producenci zamiast przodować, oglądają plecy francuskich rywali.

Wystarczy spojrzeć w metryczkę miejskich Peugeotów, jak i wolumen sprzedanych egzemplarzy, by pojąć fenomen tej rodziny. Ukazany światu na początku lat 80. model 205 deklasował konkurencję pod każdym względem, podobnie jego następca - 206 kontynuujący zwycięską passę macierzystego PSA. Dopiero produkowany w latach 2006-2012 207, nieznacznie zwolnił tempo, pozwalając sobie dodatkowo na nieznaczną nadwagę. Niemniej, już w katalogu dwieście szóstki Francuzi postanowili umieścić wersję kombi, skierowaną do młodych rodzin z ograniczonym budżetem i małymi dziećmi.

Peugeot 207 SW z wysokoprężnym silnikiem rodziny HDI jest ciekawą alternatywą dla familii z niewielkimi wymaganiami. Dodatkowo nadal odznacza się typowo miejskim charakterem i niskimi kosztami utrzymania. Jedyną niewiadomą w tym zestawieniu jest silnik diesla wyposażony w filtr cząstek stałych.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka