Trwa ładowanie...

Opel numerem jeden wśród polskich klientów indywidualnych

Opel numerem jeden wśród polskich klientów indywidualnychŹródło: zdjęcie producenta
d2pghtk
d2pghtk

We wrześniu 2015 r. Opel sprzedał na polskim rynku 2279 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony. Pozwoliło to na zdobycie pierwszego miejsca popularności wśród rodzimych klientów indywidualnych.

Sprzedaż takiej liczby samochodów oznacza wzrost o 4,3 proc. rok do roku. Od stycznia natomiast rodzimi klienci zakupili 23 991 egzemplarzy, co przekłada się na 16,8-procentowy wzrost sprzedaży i zwiększenie udziału w rynku o 0,72 punktu procentowego do poziomu 8,13 proc.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Liderem sprzedaży od stycznia do września została Astra - 7698 sztuk. Za nią uplasowała się Corsa (5565 egzemplarzy), zaś trzecie miejsce przypadło modelowi Mokka (3381 sztuk). Producent zamierza kontynuować swoją ofensywę rynkową nową Astrą, która pojawi się w polskich salonach w listopadzie. W całej Europie na produkowane w Polsce auto zebrano ponad 30 000 zamówień.

Na Starym Kontynencie Opel sprzedał we wrześniu 114 100 samochodów, o 4,7 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2014 r. Od początku roku wartości te wyniosły odpowiednio 850 000 aut i niespełna 4 proc. Największymi wzrostami sprzedaży mogły pochwalić się modele Mokka (26 proc.), Corsa (8 proc.) i Adam (4 proc.).

d2pghtk

W pierwszych trzech kwartałach 2015 r. poza Polską producent zanotował wzrosty m. in. we Włoszech (20 proc.), w Hiszpanii (18 proc.), we Francji (5 proc.), w Wielkiej Brytanii (4 proc.) i w Niemczech (3 proc.).

Źródło: Opel

ll/moto.wp.pl

d2pghtk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2pghtk
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj