Odświeżone Nissany X-Trail i Qashqai można już zamawiać

Na rynku zadebiutowały dwa odświeżone crossovery Nissana – Qashqai i X-Trail. Dostały nie tylko nowy wygląd, ale także nowe wersje wyposażenia. Importer podał już ceny.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Nissan
Marcin Łobodziński

Nissan X-Trail nie jest może hitem w Polsce, ale z doświadczenia wiemy, że to jeden z najciekawszych modeli w swojej klasie. Zresztą docenili to klienci na całym świecie, dlatego jest on najpopularniejszym autem w swojej klasie na rynku globalnym. Z kolei Qashqai to nie tylko hit europejski, ale także polski. Jest u nas drugim najchętniej wybieranym samochodem segmentu SUV/crossover, zaraz za Dacią Duster.

Zmiany w obu modelach przyniosły m.in. nowe wersje wyposażenia. W przypadku Qashqaia dodano ultraluksusową specyfikację Tekna+, wyróżniającą się m.in. nowymi fotelami i skórzaną tapicerką. Jedną z nowinek w Qashqaiu jest system autonomicznej jazdy ProPILOT. Pozwala on na jazdę w korku na autostradzie bez trzymania dłoni na kierownicy.

Obraz
© Materiały prasowe | Nissan

X-Traila uzupełniono o wersję N-Connecta, która oferuje w standardzie m.in. system kamer 360°, pakiet bezpieczeństwa, multimedialny system NissanConnect czy podnoszoną i opuszczaną elektrycznie klapę bagażnika z funkcją obsługi bezdotykowej. To ostatnie rozwiązanie zastosowano w Nissanie po raz pierwszy.

Importer jeszcze nie opublikował oficjalnego cennika na swojej stronie internetowej, ale podał ceny poszczególnych wersji wyposażenia. Za bazową wersję Qashqaia Visia z silnikiem benzynowym 1.2 DIG-T, napędem na przednią oś i manualną skrzynią biegów zapłacimy 79 750 zł, czyli o 1550 zł więcej niż za model sprzed liftingu. Wyższy standard Acenta wyceniono na 87 850 zł, N-Connecta na 98 450 zł, natomiast Tekna kosztuje 107 450 zł. Nowość w gamie, specyfikacja Tekna+ to już poziom 118 850 zł, ale jej standard wyposażenia obejmuje m.in. elektrycznie regulowane fotele przednie, system nagłośnienia BOSE czy skórzaną tapicerkę.

Obraz
© Materiały prasowe | Nissan

Nissan X-Trail startuje z poziomu 102 000 zł, czyli drożej niż wcześniej o 2600 zł i mowa tu o benzynowej wersji 1.6 DIG-T o mocy 163 KM, z napędem na przednią oś i manualną skrzynią biegów. Drugi standard Acenta wyceniono na 112 800 zł, N-Connecta na 124 750 zł, natomiast najbogatszy Tekna na 138 750 zł.

Dopłaty za napęd na cztery koła czy automatyczną skrzynię biegów wynoszą od 8000 do 8400 zł w zależności od wersji silnikowej czy modelu. Napęd na cztery koła jest łączony tylko z silnikami Diesla.

Na oba samochody można już składać zamówienia, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów na przełomie lipca i sierpnia.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła