Trwa ładowanie...

Nowa sieć serwisów w Polsce. Grupa PSA chce powalczyć o klientów

Nowy projekt Grupy PSA w Polsce. Firma chce skupić się na klientach szukających części zamiennych dobrej jakości w rozsądnej cenie.

Nowa sieć serwisów w Polsce. Grupa PSA chce powalczyć o klientówŹródło: Materiały prasowe
d2y4fii
d2y4fii

Grupa PSA postanawia skupić się na użytkownikach aut używanych. Wprowadza do Polski nową sieć serwisów. Euro Repar Car Service jest wielomarkową i międzynarodową siecią szybkich serwisów, oferującą kompleksowe usługi w zakresie napraw mechanicznych, obsługi eksploatacyjnej i badań technicznych - oferują części z gamy Eurorepar. Poza tym oferta obejmuje sprawdzanie m.in. układu klimatyzacji czy stanu opon. Na świecie jest już blisko 3000 takich punktów (głównie w Europie). W Polsce na razie są tylko 3, ale ma się to w najbliższym czasie zmienić. Jak tłumaczy PSA, mają one spełnić wymagania klientów bez względu na ich budżet, markę i wiek samochodu”.

Jak podkreślała dyrekcja Grupy PSA na zorganizowanej konferencji w Warszawie, przedsiębiorstwo zamierza bardziej się skupić na klientach aktywnie szukających optymalnych ofert w sieci, o najlepszej relacji ceny do jakości oraz osób stale poszukujących lepszych cen. Poszerza ofertę o produkty z różnych półek cenowych, a w gamie znajdą się części eksploatacyjne większości marek samochodowych. Jak podkreślił Dyrektor Serwisu i Części Zamiennych Grupy PSA Christophe Mus, firma chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników aut innych producentów.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Cel to 10 000 serwisów Euro Repar w 2021 r. Gama będzie obejmowała 42 grupy towarów. Plan firmy to zostanie liderem sprzedaży w warsztatach niezależnych. Jak Grupa PSA chce wdrożyć go w Polsce?

d2y4fii

Zbudowano do tego celu nowoczesny magazyn centralny o pojemności 10 tys. m2 przy autostradzie w Natolinie. Według przedstawicieli grupy PSA w Polsce, osiąga ona 96 proc. terminowości zamówień. Codziennie zaopatrywana jest z magazynu centralnego we Francji. Firma chwali się szybką realizacją zamówień. Każde zamówienie złożone przed 11 rano powinny dotrzeć do klienta już o 15. Chce też skusić też programami bonusowymi, gwarancją na części i robociznę wynoszącą minimum 12 miesięcy. Wdrożono także możliwość zamówienie podzespołów za pomocą aplikacji na smartfona, a wizytę w warsztacie można umówić przez internet.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe
d2y4fii
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2y4fii
Więcej tematów