Nowa sieć serwisów w Polsce. Grupa PSA chce powalczyć o klientów

Nowy projekt Grupy PSA w Polsce. Firma chce skupić się na klientach szukających części zamiennych dobrej jakości w rozsądnej cenie.

Grupa PSA chce zostać liderem. Wprowadza Euro Repear Car Service
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Grupa PSA postanawia skupić się na użytkownikach aut używanych. Wprowadza do Polski nową sieć serwisów. Euro Repar Car Service jest wielomarkową i międzynarodową siecią szybkich serwisów, oferującą kompleksowe usługi w zakresie napraw mechanicznych, obsługi eksploatacyjnej i badań technicznych - oferują części z gamy Eurorepar. Poza tym oferta obejmuje sprawdzanie m.in. układu klimatyzacji czy stanu opon. Na świecie jest już blisko 3000 takich punktów (głównie w Europie). W Polsce na razie są tylko 3, ale ma się to w najbliższym czasie zmienić. Jak tłumaczy PSA, mają one spełnić wymagania klientów bez względu na ich budżet, markę i wiek samochodu”.

Jak podkreślała dyrekcja Grupy PSA na zorganizowanej konferencji w Warszawie, przedsiębiorstwo zamierza bardziej się skupić na klientach aktywnie szukających optymalnych ofert w sieci, o najlepszej relacji ceny do jakości oraz osób stale poszukujących lepszych cen. Poszerza ofertę o produkty z różnych półek cenowych, a w gamie znajdą się części eksploatacyjne większości marek samochodowych. Jak podkreślił Dyrektor Serwisu i Części Zamiennych Grupy PSA Christophe Mus, firma chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników aut innych producentów.

Obraz
© Materiały prasowe

Cel to 10 000 serwisów Euro Repar w 2021 r. Gama będzie obejmowała 42 grupy towarów. Plan firmy to zostanie liderem sprzedaży w warsztatach niezależnych. Jak Grupa PSA chce wdrożyć go w Polsce?

Zbudowano do tego celu nowoczesny magazyn centralny o pojemności 10 tys. m2 przy autostradzie w Natolinie. Według przedstawicieli grupy PSA w Polsce, osiąga ona 96 proc. terminowości zamówień. Codziennie zaopatrywana jest z magazynu centralnego we Francji. Firma chwali się szybką realizacją zamówień. Każde zamówienie złożone przed 11 rano powinny dotrzeć do klienta już o 15. Chce też skusić też programami bonusowymi, gwarancją na części i robociznę wynoszącą minimum 12 miesięcy. Wdrożono także możliwość zamówienie podzespołów za pomocą aplikacji na smartfona, a wizytę w warsztacie można umówić przez internet.

Obraz
© Materiały prasowe
Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne