Najciekawsze reklamy motoryzacyjne
Rynek motoryzacyjny oferuje potencjalnemu klientowi szeroki wachlarz marek i modeli. Jak wśród wielu porównywalnych aut wybrać to dla siebie? Czasami decydująca może okazać się reklama.
"Mercedes także potrafi dostarczyć przyjemność prowadzenia"
Rynek motoryzacyjny oferuje potencjalnemu klientowi szeroki wachlarz marek i modeli. Jak wśród wielu porównywalnych aut wybrać to dla siebie? Czasami decydująca może okazać się reklama. Jeśli jest ona pomysłowa i zapada w pamięć, daje przewagę nad konkurentami. Oto najciekawsze kampanie samochodowe.
Rywalizacja niemieckich producentów samochodów premium nie zna półśrodków. To z zakładów naszych zachodnich sąsiadów wyjeżdżają modele trzech najbardziej poważanych marek tego segmentu: Audi, Mercedesa i BMW. Ta ostatnia postanowiła zakpić w reklamie ze swojego konkurenta z gwiazdą w logo, a jednocześnie zaznaczyć, że tylko modele z Bawarii dostarczają wrażeń za kierownicą.
"Nowa Kia Rio: 0,032 l/km"
Lepiej, żeby przy tankowaniu nic się nie rozlało.
Samochód z pieczątek celnych
Trudno o lepszą reklamę dla marki, której wizytówką są możliwości w terenie.
"Świat jest twoim domem. Volkswagen California"
Samochód, w którym można wygodnie spać może skłonić nas do długich podróży
"Ozdób najważniejsze pomieszczenie w domu"
Mimo kreatywnych reklam szwedzki SAAB nie wytrzymał ostrej konkurencji na rynku i dziś jest już wspomnieniem dawnej wspaniałości.
"1700 km na jednym baku"
Dla oszczędnych to doskonała i ciekawie przedstawiona rekomendacja.
"Asystent hamowania"
Tak zapisane słowo doskonale wyraża myśl.
"Kolejny przykład oszczędności Volkswagena"
Ze spalaniem jak z telegramem - im mniej, tym lepiej.
"Good Year. Zaufaj im"
Skoro oponom powierzamy nasze życie, dlaczego nie mielibyśmy zaryzykować najsławniejszymi dziełami sztuki?
"Nowy Chevrolet Volt. 150 elektrycznych koni mechanicznych"
Samochód, który rusza jak z katapulty to marzenie każdego zmotoryzowanego.
"Różna temperatura po obu stronach"
Jak zareklamować dwustrefową klimatyzację? Pomysł brazylijskiego oddziału Kii wzbudził sporo kontrowersji i koreańska marka była zmuszona odciąć się od tego pomysłu i przeprosić za mało wybredny komiks.
Źródło: Biztok.pl
tb/