Na ponad 650 stacjach paliw ORLEN klienci mogą już odbierać, a w przyszłości również nadawać przesyłki pocztowe w systemie 24/7. Jest to sprawdzone rozwiązanie w krajach Europy Zachodniej a w Polsce - innowacja.
Usługa "Stacja z Paczką" umożliwia klientom indywidualnym oraz firmom nadawanie i odbieranie przesyłek pocztowych o masie do 25 kg na wybranych stacjach sieci na terenie całej Polski. - Zaletą rozwiązania jest liczebność i równomierne rozmieszczenie terytorialne naszych placówek, co zapewnia optymalny dostęp do usługi nadawcom i odbiorcom - powiedział Marek Balawejder z PKN ORLEN.
Proces korzystania z usługi jest łatwy w obsłudze. Nowoczesny panel do zarządzania zleceniem pozwala na proste przyłączenie do systemu "Stacja z Paczką", który nadzoruje całość procesu realizacji zlecenia, począwszy od pracy przewoźnika po wydanie przesyłki klientowi końcowemu. Technologia logistyczna umożliwia składanie zamówień np. w sklepach internetowych ze wskazaniem wybranej stacji ORLEN, gdzie adresat chciałby odebrać przesyłkę. Jest on powiadamiany poprzez SMS o jej statusie i sam wybiera, kiedy ją odbierze.
Rozwiązanie zostanie zaprezentowane 23 września br. w ramach wydarzenia E-commerce Trends 2013 odbywającego się na Stadionie Narodowym. Podobne rozwiązania z sukcesem są stosowane m. in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji czy Belgii. W tych krajach jest to najszybciej rozwijająca się usługa logistyczna i najczęściej wybierana forma dostaw paczek.
Źródło: PKN ORLEN
ll/moto.wp.pl