W polskich salonach Mitsubishi zadebiutował nowy model Pajero 2015 po faceliftingu. Zmiany dotknęły zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i wyposażenia.
Auto otrzymało nowy przedni zderzak, atrapę chłodnicy oraz osłonę koła zapasowego w kolorze nadwozia na tylnych drzwiach. Standardem w Polsce są ponadto światła do jazdy dziennej w technologii LED, system audio firmy Rockford Fosgate 2 DIN z dużym wyświetlaczem, system monitorowania ciśnienia w oponach i nowy kluczyk ze składanym grotem.
W naszym kraju 5-drzwiowe Pajero Wagon jest dostępne w bogato wyposażonej wersji Instyle AT, która oferuje też automatyczną klimatyzację, skórzaną tapicerkę siedzeń, kierownicę i gałkę zmiany biegów, tempomat, zestaw Bluetooth, kamerę cofania, okno dachowe, elektryczną regulację siedzeń kierowcy i pasażera, przednie reflektory ksenonowe i elektrochromatyczne lusterko wsteczne. Auto można zamówić w jednym z siedmiu kolorów i kosztuje w tej wersji 229 990 zł.
Za napęd na cztery koła odpowiada turbodoładowana jednostka 3,2 (200 KM) z układem wtryskowym Common Rail. Z motorem współpracuje 5-biegowa skrzynia automatyczna INVECS-II z sekwencyjnym trybem „Sport Mode”, dopasowującym się do stylu prowadzenia kierowcy. Pajero zachowuje dobre własności terenowe dzięki 700-milimetrowej głębokości brodzenia, 45-stopniowemu kątowi pochylenia, 35-stopniowej zdolności wspinania czy 34,5-stopniowemu kątowi natarcia. Samochód ten może holować przyczepy o masie do 3 500 kg.
Wiosną przyszłego roku na rynku pojawi się 3-drzwiowa odmiana Pajero 2015. Specyfikację techniczną oraz ceny poznamy w późniejszym terminie.
Źródło: Mitsubishi
ll/moto.wp.pl