Mitsubishi iMiEV na targach w Paryżu
None
Europejska wersja
Oferowana na Starym Kontynencie wersja Mitsubishi i-MIEV, w porównaniu do wersji japońskiej wyróżnia się nowym kształtem przedniego i tylnego zderzaka. Dzięki tym zmianom udało się spełnić europejskie normy bezpieczeństwa.
Europejska wersja
Podwyższono poziom bezpieczeństwa. i-MiEV bez dopłaty zostanie wyposażony w system aktywnej stabilizacji toru jazdy oraz boczne poduszki i kurtyny powietrzne.
Europejska wersja
Europejski i-MiEV ma także inną przekładnię i zasięg 150 km.
Europejska wersja
Na naszym rynku samochód wyceniono na 160 800 zł, a pierwsze zamówione egzemplarze dotrą do Polski wiosną 2011 roku.
Europejska wersja
Jeszcze przed oficjalną premierą rynkową w naszym kraju sprzedano 25 sztuk Mitsubishi i-MiEV. Cztery z nich trafią do fińskiej firmy energetycznej Fortum, jeden do biura rozwoju jednego z polskich miast, a pozostałe 20 do przedsiębiorstwa z branży energetycznej.
Europejska wersja
Koszt przejechania 1 km jest o jedną trzecią niższy w porównaniu z napędem konwencjonalnym.
Europejska wersja
Wewnątrz zmodernizowano środkową konsolę i deskę rozdzielczą.
Europejska wersja
Wewnątrz zmodernizowano środkową konsolę i deskę rozdzielczą.
Europejska wersja
Wewnątrz zmodernizowano środkową konsolę i deskę rozdzielczą.
Europejska wersja
W krajach zachodniej Europy auto zostało wycenione na nieco ponad 30 tys. euro. Cena choć niższa niż w Polsce o ponad 10 tys. euro i tak jest na poziomie dobrze wyposażonego większego auta, a przecież i-MiEV jest tylko niewielkim samochodem miejskim.