Mercedes SLS AMG Roadster

None

Obraz

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

tb/

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

10 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

11 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

12 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

13 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

14 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

15 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

16 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

17 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

18 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

19 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

20 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

21 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

22 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

23 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

24 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro