Mercedes SLS AMG Roadster

None

Obraz

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

tb/

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

/ 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

10 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

11 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

12 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

13 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

14 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

15 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

16 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

17 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

18 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

19 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

20 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

21 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

22 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

23 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

24 / 24Niemiecki mocarz bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Zaprezentowany w 1954 r. Mercedes 300 SL Gullwing dzięki atrakcyjnej, sportowej sylwetce i drzwiom, które otwierały się ku górze stał się legendą motoryzacji. Przed rokiem Mercedes nawiązał do tego niezwykłego samochodu modelem SLS z zamkniętym nadwoziem. Ci, którzy cenią wiatr we włosach niebawem otrzymają bezkompromisowego roadstera SLS AMG.

Mercedes SLS AMG Roadster, którego po raz pierwszy zobaczyć będzie można we wrześniu podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, będzie połączeniem potężnego silnika, ramy i karoserii z aluminium oraz siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej przekładni. Jednostka napędowa o mocy 571 KM i momencie obrotowym 650 Nm zapewniać ma przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 s i prędkość maksymalną równą 317 km/h.

Dystrybucja wagi pomiędzy przednią i tylną osią Mercedesa SLS AMG wynosić ma 47 do 53 proc. To blisko ideału. Niemieccy inżynierowie dołożyli też starań, by szybką jazdę ułatwiał odpowiednio czuły układ kierowniczy. Bezpieczeństwo zapewniać ma system ESP (można go wyłączyć), a system ASR zapobiegać ma uślizgowi kół podczas przyspieszania. Miękki dach, który jest kwintesencją tradycyjnego roadstera, można składać i otwierać podczas jazdy przy prędkościach do 50 km/h.

Pierwsze deklaracje Mercedesa dotyczące ceny modelu SLS AMG mówią, że samochód ten będzie kosztował 195 160 euro.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy