Mercedes-Benz S-Klasa Coupe

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Mercedes-Benz zaprezentuje seryjną odmianę Klasy S Coupe. Pojazd stylistycznie niemalże nie różni się od wersji koncepcyjnej

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

/ 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

10 / 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

11 / 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

12 / 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

13 / 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

14 / 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

15 / 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

16 / 16Nie tylko koncept

Obraz
© zdjęcie producenta

Genewski debiutant będzie pierwszym na świecie samochodem z "widzącym zawieszeniem" MAGIC BODY CONTROL, wzbogaconym o funkcję pochylania w zakrętach. Klasa S Coupe "kładzie się" w zakrętach, podobnie do motocyklisty czy narciarza. Przyspieszenie boczne działające na podróżnych zostaje ograniczone. Celem nowej funkcji nie jest umożliwienie osiągania wyższych prędkości, ale zwiększenie komfortu jazdy i przyjemności prowadzenia. Zawieszenie MAGIC BODY CONTROL z Active Body Control korzysta z kolumn wyposazonych w cylindry hydrauliczne osobno regulujące siłę tłumienia każdej kolumny. Zależnie od profilu zakrętu funkcja pochylania zmienia punkt bazowy każdej kolumny - pozwala to w ciągu ułamków sekund automatycznie i nieprzerwanie pochylać samochód w zakrętach pod kątem o 2,5 stopnia, zależnie od prędkości i przebiegu drogi. Zawieszenie wykrywa zakręty korzystając zarówno z kamery stereoskopowej za przednią szybą rejestrującej krzywiznę drogi do 15 m przed autem, jak i z dodatkowrbo czujnika przyspieszenia
poprzecznego.

Projektanci zastosowali w pojeździe sportowy układ wydechowy z dwiema końcówkami. Tylny tłumik wyposażono w dwie sterowane pneumatycznie klapy, których położenie dostosowane jest do prędkości obrotowej silnika oraz programu jazdy. Za wspomaganie kierowcy odpowiadają liczne systemy z rodziny "Intelligent Drive", do których należą m. in. układ zapobiegawczej ochrony PRE-SAFE z funkcją wykrywania pieszych, aktywny tempomat z funkcją Steer Assist i Stop&Go Pilot, asystent hamowania BAS PLUS, układ kontroli pasa ruchu, adaptacyjne światła drogowe oraz wspomagający jazdę nocą system Night View Assist Plus.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy