Mercedes-Benz S 63 AMG

None

Obraz

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

/ 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

10 / 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

11 / 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

12 / 12Limuzyna z biturbo

Obraz
© zdjęcie producenta

Flagowa limuzyna Mercedesa w wersji AMG otrzymała nowe "serce" bijące z pomocą dwóch "rozruszników". Mercedes-Benz S 63 AMG z rocznika modelowego 2011 napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8, który łączy bezpośredni wtrysk paliwa, układ biturbo oraz system start/stop.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy