Mercedes-AMG C63 S Cabriolet według Brabusa: bez dachu, ale z kłami

Podczas genewskiego salonu samochodowego swoimi stoiskami starali się przyciągać odwiedzających również tunerzy. Brabus pokazał swoją wariację na temat Mercedesa-AMG C63 S z otwartym dachem. Ten samochód to czyste szaleństwo.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Z zewnątrz dzieło Brabusa różni się od swojego pierwowzoru 20-calowymi kołami z kutego aluminium oraz wstawkami z włókna węglowego w karoserii. We wnętrzu znalazły się ręcznie wykonane skórzane wykończenia. Samochód można też odróżnić od oryginału za pomocą słuchu. Zadbali o to inżynierowie, którzy dobrali nowy układ wydechowy Klasy C. To co najważniejsze zmieniło się jednak pod karoserią.

Właściciele zwykłego, seryjnego Mercedesa-AMG C63 S Cabriolet nie powinni narzekać na brak emocji podczas jazdy. Dba o to czterolitrowy, podwójnie doładowany silnik tego samochodu. Oddaje on do dyspozycji kierowcy moc 510 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 700 Nm. Dzięki takim własnościom auto rozpędza się do 100 km/h w 4,1 s. A co, jeśli to wyda się niektórym zbyt słabym rezultatem?

Obraz
© Materiały prasowe

W wersji samochodu przygotowanej przez firmę Brabus moc samochodu została zwiększona do niebagatelnych 650 KM, a maksymalny moment obrotowy wzrósł do 820 Nm. Samochód po kuracji Brabusa osiąga „setkę” w 3,7 s.

Poprawiono również maksymalną prędkość auta. W przypadku seryjnej wersji Mercedesa-AMG C63 S Cabriolet jej wartość to 250 km/h. Opcjonalnie można ją zwiększyć do 280 km/h. Samochód w wydaniu Brabusa rozpędza się aż do 320 km/h. Oznacza to konieczność modyfikacji seryjnego licznika i wyskalowania o do maksymalnej wartości 340 km/h.

By dobrze spożytkować takie parametry, Brabus proponuje swoim klientom obniżenie zawieszenia względem oryginału o 20-40 mm.

Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny w Genewie (Salon International de l’Auto lub Geneva Motor Show) to jedna z największych targowych imprez motoryzacyjnych na świecie. W tym roku odbywa się w dniach 7–19 marca.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025