Maserati Gran Turismo S by Novitec
None
Ostry Włoch po niemiecku
Maserati GranTurismo S, które przeszło kurację wzmacniającą jednostkę napędową. 4.7-litrowy, ośmiocylindrowy silnik wspomagany jest mechaniczną turbosprężarką, generującą maksymalne ciśnienie 0,37 bara.
Ostry Włoch po niemiecku
Pakiet Novitec Tridente Sport zawiera dodatkowo specjalny intercooler, zmodyfikowany układ dolotowy oraz większe wtryskiwacze.
Ostry Włoch po niemiecku
Nad poprawną współpracą wszystkich podzespołów czuwają nowe mapy elektronicznej jednostki sterującej pracą silnika. Wymiernym efektem zmian jest wzrost mocy z 440 KM do 600 KM, a także maksymalnego momentu obrotowego z 490 Nm do 588 Nm uzyskiwanych przy 5 400 obr./min.
Ostry Włoch po niemiecku
Wymiernym efektem zmian jest wzrost mocy z 440 KM do 600 KM, a także maksymalnego momentu obrotowego z 490 Nm do 588 Nm uzyskiwanych przy 5 400 obr./min.
Ostry Włoch po niemiecku
Tak wzmocnione Maserati przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy (o 0,4 sekundy szybciej od wersji standardowej), a sprint do 200 km/h trwa zaledwie 14,6 sekundy (szybciej o 2,6 sekundy).
Ostry Włoch po niemiecku
Właściciele GranTurismo S "by Novitec" będą też mogli przegonić z lewego pasa autostrady niemal każdy seryjny samochód sportowy, gdyż prędkość maksymalna auta wzrosła z 295 do 315 km/h.