Lynk&Co.: jakie plany ma w Europie?

Chińska marka Lynk&Co. ma wejść na rynek Starego Kontynentu w drugiej połowie 2018 roku i - zdaniem jej założycieli - jest skazana na sukces

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 601 Concept

Obraz
© zdjęcie producenta

Chińska marka Lynk&Co. ma wejść na rynek Starego Kontynentu w drugiej połowie 2018 roku i - zdaniem jej założycieli - jest skazana na sukces. Zaoferuje samochody powstające we współpracy z Volvo, a dzięki rewolucyjnemu w Europie systemowi sprzedaży zapewni auta w niskich cenach.

Wywiad, którego Alain Visser udzielił "Automotive News Europe", rzucił światło na najbliższe plany i oczekiwania nowo powstałej marki. Lynk&Co., powstała za sprawą chińskiego koncernu Geely, który w swoim portfolio ma między innymi Volvo, na wejść na europejski rynek w 2018 roku. Już za pięć lat, a więc w roku 2021, na całym świecie marka ma sprzedawać rocznie pół miliona aut. Jej gama ma wówczas liczyć przynajmniej pięć modeli. Na razie pokazała pierwszy ze swoich samochodów - SUV-a o nazwie 01 Concept.

/ 601 Concept

Obraz
© zdjęcie producenta

Chińska marka Lynk&Co. ma wejść na rynek Starego Kontynentu w drugiej połowie 2018 roku i - zdaniem jej założycieli - jest skazana na sukces. Zaoferuje samochody powstające we współpracy z Volvo, a dzięki rewolucyjnemu w Europie systemowi sprzedaży zapewni auta w niskich cenach.

Wywiad, którego Alain Visser udzielił "Automotive News Europe", rzucił światło na najbliższe plany i oczekiwania nowo powstałej marki. Lynk&Co., powstała za sprawą chińskiego koncernu Geely, który w swoim portfolio ma między innymi Volvo, na wejść na europejski rynek w 2018 roku. Już za pięć lat, a więc w roku 2021, na całym świecie marka ma sprzedawać rocznie pół miliona aut. Jej gama ma wówczas liczyć przynajmniej pięć modeli. Na razie pokazała pierwszy ze swoich samochodów - SUV-a o nazwie 01 Concept.

/ 601 Concept

Obraz
© zdjęcie producenta

Chińska marka Lynk&Co. ma wejść na rynek Starego Kontynentu w drugiej połowie 2018 roku i - zdaniem jej założycieli - jest skazana na sukces. Zaoferuje samochody powstające we współpracy z Volvo, a dzięki rewolucyjnemu w Europie systemowi sprzedaży zapewni auta w niskich cenach.

Wywiad, którego Alain Visser udzielił "Automotive News Europe", rzucił światło na najbliższe plany i oczekiwania nowo powstałej marki. Lynk&Co., powstała za sprawą chińskiego koncernu Geely, który w swoim portfolio ma między innymi Volvo, na wejść na europejski rynek w 2018 roku. Już za pięć lat, a więc w roku 2021, na całym świecie marka ma sprzedawać rocznie pół miliona aut. Jej gama ma wówczas liczyć przynajmniej pięć modeli. Na razie pokazała pierwszy ze swoich samochodów - SUV-a o nazwie 01 Concept.

/ 601 Concept

Obraz
© zdjęcie producenta

Chińska marka Lynk&Co. ma wejść na rynek Starego Kontynentu w drugiej połowie 2018 roku i - zdaniem jej założycieli - jest skazana na sukces. Zaoferuje samochody powstające we współpracy z Volvo, a dzięki rewolucyjnemu w Europie systemowi sprzedaży zapewni auta w niskich cenach.

Wywiad, którego Alain Visser udzielił "Automotive News Europe", rzucił światło na najbliższe plany i oczekiwania nowo powstałej marki. Lynk&Co., powstała za sprawą chińskiego koncernu Geely, który w swoim portfolio ma między innymi Volvo, na wejść na europejski rynek w 2018 roku. Już za pięć lat, a więc w roku 2021, na całym świecie marka ma sprzedawać rocznie pół miliona aut. Jej gama ma wówczas liczyć przynajmniej pięć modeli. Na razie pokazała pierwszy ze swoich samochodów - SUV-a o nazwie 01 Concept.

/ 601 Concept

Obraz
© zdjęcie producenta

Chińska marka Lynk&Co. ma wejść na rynek Starego Kontynentu w drugiej połowie 2018 roku i - zdaniem jej założycieli - jest skazana na sukces. Zaoferuje samochody powstające we współpracy z Volvo, a dzięki rewolucyjnemu w Europie systemowi sprzedaży zapewni auta w niskich cenach.

Wywiad, którego Alain Visser udzielił "Automotive News Europe", rzucił światło na najbliższe plany i oczekiwania nowo powstałej marki. Lynk&Co., powstała za sprawą chińskiego koncernu Geely, który w swoim portfolio ma między innymi Volvo, na wejść na europejski rynek w 2018 roku. Już za pięć lat, a więc w roku 2021, na całym świecie marka ma sprzedawać rocznie pół miliona aut. Jej gama ma wówczas liczyć przynajmniej pięć modeli. Na razie pokazała pierwszy ze swoich samochodów - SUV-a o nazwie 01 Concept.

/ 601 Concept

Obraz
© zdjęcie producenta

Chińska marka Lynk&Co. ma wejść na rynek Starego Kontynentu w drugiej połowie 2018 roku i - zdaniem jej założycieli - jest skazana na sukces. Zaoferuje samochody powstające we współpracy z Volvo, a dzięki rewolucyjnemu w Europie systemowi sprzedaży zapewni auta w niskich cenach.

Wywiad, którego Alain Visser udzielił "Automotive News Europe", rzucił światło na najbliższe plany i oczekiwania nowo powstałej marki. Lynk&Co., powstała za sprawą chińskiego koncernu Geely, który w swoim portfolio ma między innymi Volvo, na wejść na europejski rynek w 2018 roku. Już za pięć lat, a więc w roku 2021, na całym świecie marka ma sprzedawać rocznie pół miliona aut. Jej gama ma wówczas liczyć przynajmniej pięć modeli. Na razie pokazała pierwszy ze swoich samochodów - SUV-a o nazwie 01 Concept.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne