Trwa ładowanie...

Logo Chevrolet na koszulkach Manchester United

Logo Chevrolet na koszulkach Manchester UnitedŹródło: zdjęcie producenta
d40afpy
d40afpy

Koncern General Motors i klub Manchester United ogłosiły 30 lipca br., że z początkiem sezonu 2014/2015 na koszulkach zawodników najpopularniejszego klubu piłkarskiego na świecie pojawi się logo Chevroleta

Amerykańska marka, będąca Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu Manchester United, stanie się zaledwie piątym sponsorem obecnym na koszulkach klubu w jego 134-letniej historii.

Richard Arnold, dyrektor handlowy Manchester United, tak wypowiedział się na temat umowy opiewającej na nieujawnioną kwotę:

- To fantastyczna, długoterminowa umowa dla naszego klubu. Chevrolet jest naszym partnerem zaledwie od sześciu tygodni, jednak już teraz firma zaprezentowała nam kilka doskonałych pomysłów, które pozytywnie wpłyną na nasze relacje oraz na kontakty z 659 milionami fanów Manchesteru na całym świecie. Chevrolet pełni rolę kluczowego partnera podczas naszego tegorocznego tournee, więc firma miała już szansę doświadczyć nieprawdopodobnego dopingu ze strony naszych kibiców podczas spotkań w Afryce Południowej, Chinach i Europie.

d40afpy

Alan Batey, wiceprezes GM North America ds. sprzedaży i serwisu na rynku amerykańskim, powiedział: - Jesteśmy dumni z połączenia naszej marki, Chevroleta, z Manchesterem United oraz oddanymi fanami klubu z całego świata. Statystyki klubu są imponujące, jednak nasza współpraca wykracza daleko poza dane liczbowe – dążymy do połączenia naszej marki z głęboko zakorzenionymi emocjami, jakie towarzyszą zespołowi podczas wszystkich spotkań z fanami.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

- Partnerstwo z Manchesterem United to doskonałe połączenie, biorąc pod uwagę wartości prezentowane przez Chevroleta, naszych oddanych klientów na całym świecie oraz naszą bogatą, 100-letią historię. Jesteśmy dumni z faktu, że logo Chevroleta, jako piątej marki w historii klubu, pojawi się na koszulkach piłkarzy Manchesteru. Z nadzieją patrzymy więc w przyszłość i pragniemy wykorzystać wszystkie nadarzające się okazje, jakie daje nam partnerstwo z tym
legendarnym klubem – dodał Batey.

Amerykańska marka zastąpi w roli sponsora firmę Aon, której kontrakt z Manchesterem rozpoczął się w sezonie 2010/11.

ml/

d40afpy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40afpy
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj